کد خبر: ۹۵۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۴۷۵
قرار است در جلسه‌ای که امروز با حضور محمد پولادگر معاون وزیر ورزش، مدیران ادواری استقلال و جمعی از پیشکسوتان این باشگاه برگزار می‌شود مشکلات این باشگاه بررسی و ریشه‌یابی شود.

آشتی‌کنان نکونام و خطیر با حضور معاون وزیربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: قرار است در جلسه‌ای که امروز با حضور محمد پولادگر معاون وزیر ورزش، مدیران ادواری استقلال و جمعی از پیشکسوتان این باشگاه برگزار می‌شود مشکلات این باشگاه بررسی و ریشه‌یابی شود.

باشگاه استقلال این روزها کانون اخبار متعدد و هر روز درگیر مسائل و اتفاقات جدید است.

از گلایه‌های جواد نکونام بابت عدم جذب بازیکن جدید تا اختلاف نظرهای وی و علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال، که باعث نگرانی هواداران این تیم در فاصله کمتر از ۱۰ روز تا شروع رقابتهای لیگ برتر فصل جاری شده است.

خبرنگار ایسنا مطلع شده است قرار است در جلسه‌ای که امروز با حضور محمد پولادگر معاون وزیر ورزش، مدیران ادواری استقلال و جمعی از پیشکسوتان این باشگاه برگزار شود مشکلات این باشگاه بررسی و ریشه یابی شود.

همچنین قرار است علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی و جواد نکونام سرمربی استقلال هم در این مراسم حضور پیدا کنند تا به نوعی به اختلافات پیش آمده پایان دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: