کد خبر: ۹۵۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
تعداد بازدید: ۴۱۱
برنامه دینی که در آن به حجاب توهین شود، به مدافعان امنیت طعنه بزنند و در هر قسمت به جمهوری اسلامی کنایه بزنند، مصداق «مسجد ضرار» است. همان مسجدی که با دستان پیامبر(ص) ویران شد.

اختلاف شدید تندروها با مداحان مخالف برخورد شدید با بی حجابی /حمله بی‌سابقه رجانیوز به مداح معروف؛ برنامه پویانفر مانند مسجد ضرار باید ویران شود!به گزارش خبرداغ به نقل از رجانیوز : برنامه دینی که در آن به حجاب توهین شود، به مدافعان امنیت طعنه بزنند و در هر قسمت به جمهوری اسلامی کنایه بزنند، مصداق «مسجد ضرار» است. همان مسجدی که با دستان پیامبر(ص) ویران شد.

همه می‌توانند درباره رابطه احساسی خود با امام حسین(علیه‌السلام) صحبت کنند اما همه نمی‌توانند بالای منبر بروند و درباره دین در قامت امر اجتماعی صحبت کنند. کدام مرجع به سلبریتی‌ها اجازه داده که برای دین‌داری مردم نسخه بپیچند و احکام صادر کنند؟

آقای پویانفر شما با استفاده از آنتن صداوسیما مطرح شدید و با حمایت نهادهای فرهنگی به این نقطه رسیده‌اید. ویرال شدن و دیده شدن به چه قیمتی؟

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: