کد خبر: ۹۵۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۲۵۸
عضو جبهه پایداری می گوید: عموماً مطالبی که به جبهه پایداری نسبت داده می‌شود در خوشبینانه‌ترین حالت زاییده توهمات است چرا که در حال حاضر قصد تخریب جبهه پایداری را دارند.

همه متوهمند جز عضو جبهه پایداری!؟به گزارش خبرداغ به نقل از منیبان :عضو جبهه پایداری می گوید: عموماً مطالبی که به جبهه پایداری نسبت داده می‌شود در خوشبینانه‌ترین حالت زاییده توهمات است چرا که در حال حاضر قصد تخریب جبهه پایداری را دارند.

غلامحسین رضوانی، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری، درباره برخی ادعاها مبنی بر سهم‌خواهی جبهه پایداری از جریان قالیباف در انتخابات مجلس دوازدهم گفت: عموماً مطالبی که به جبهه پایداری نسبت داده می‌شود در خوشبینانه‌ترین حالت زاییده توهمات است چرا که در حال حاضر قصد تخریب جبهه پایداری را دارند.

او افزود: بر همین اساس حالت خوشبینانه این است که متوهم هستند و براساس توهمات خود مطالبی را به جبهه پایداری نسبت می‌دهند. جبهه پایداری هیچ‌گاه و در هیچ انتخاباتی چنین چیزی در مورد سهم خواهی نگفته و نخواهد گفت.

رضوانی با اشاره به خط و مشی جبهه پایداری در انتخابات تصریح کرد: در حقیقت این جبهه براساس اهداف مشخص در راستای انجام تکالیف قانونی خود در همه انتخابات ورود پیدا کرده و بعد از این هم به همین ترتیب عمل خواهد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع ادعاها در مورد سهم‌خواهی جبهه پایداری از جریان قالیباف در انتخابات مجلس دوازدهم کذب و دور از منطق است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: