کد خبر: ۹۵۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید: ۲۴۰
باشگاه پرسپولیس بودجه خود را مطابق انتظار بر اساس سقف قرارداد به سازمان لیگ ارسال کرد.

بودجه پرسپولیس تصویب شد: ۳۲۵ میلیارد تومان!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ سازمان لیگ فوتبال ایران دقایقی پیش اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس بودجه خود را با نظر مدیرعامل و تصویب اعضای هیئت مدیره، به ریاست این سازمان ارسال کرده است.

بر اساس آنچه در بودجه اعلامی پرسپولیس آمده، میزان دستمزد اعطایی باشگاه به اعضای تیم ۳۲۵ میلیارد تومان خواهد بود که مطابق سقف قرارداد فوتبال ایران برای تیم‌های لیگ برتری دارای سهمیه آسیایی است.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این تیم برای فصل جدید ۲۴ بازیکن خواهد داشت که شامل ۱۹ بزرگسال و ۵ سهمیه امید و جوانان است، اما انتظار می‌رود این تعداد تا پایان نقل و انتقالات افزایش یابد.

باشگاه پرسپولیس همچنین می‌تواند ۶۵ میلیارد تومان به عنوان پاداش و آپشن به بازیکنان خود پرداخت کند تا در مجموع بودجه‌اش به ۳۹۰ میلیارد تومان برسد.

نکته مهم درباره بودجه اعلامی این است که قراردادهای ارزی با نرخ تبدیل دلار ۵۰ هزار تومانی اعلام شده‌اند و به عبارتی ممکن است با افزایش یا کاهش ارزش ریال، سقف ۳۲۵ میلیارد تومانی هم تحت تاثیر قرار بگیرد.

باید منتظر ماند و دید که باشگاه پرسپولیس مجموع قراردادهای خود را در سامانه کدال به چه شکلی بارگذاری خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: