کد خبر: ۹۵۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
تعداد بازدید: ۲۵۳
جمعه شب با منتشر شدن لیست نهایی مسافران ژاپن جای خالی شماره 7 پی اس جی بیش از هر چیزی به چشم آمد. جا ماندن امباپه در این اردو بار دیگر سیاست تاریک باشگاه را به یاد این بازیکن آورد: «باج خواهی»

باجگیری پاریس از امباپه؛ رئال در انتظار کیلیانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، جمعه شب با منتشر شدن لیست نهایی مسافران ژاپن جای خالی شماره 7 پی اس جی بیش از هر چیزی به چشم آمد. جا ماندن امباپه در این اردو بار دیگر سیاست تاریک باشگاه را به یاد این بازیکن آورد: «باج خواهی»

ایمان گودرزی؛ باشگاه پاریسی قبلاً با جدایی بازیکنان بزرگ خود از جمله رابیو که به دلیل عدم تمایل به تمدید شش ماهه سکونشین شد، مخالفت کرده است. حال کیلیان امباپه در اولین قدرت‌نمایی باشگاه در این سریال بی‌پایان، از تور پیش فصل ژاپن کنار گذاشته شد. تا پیش از خط کشیده شدن روی نام امباپه توپ در زمین فوتبالیست بود. مهاجم پاریسی ماه گذشته اعلام کرد قراردادش را تمدید نخواهد کرد اما می‌خواهد تا ژوئن 2024 به قرارداد خود با تیم وفادار بماند، اما باشگاه دیگر قصد سازگاری با بازیکن را ندارد و عملاً او را مجبور کرده که بین تمدید یا جدایی یک گزینه را انتخاب کند. در صورتی که این بازیکن هیچ کدام از این دو مورد را انتخاب نکند، طبق ادعایی که پاریس منکر آن نشده، سکوها انتظار او را خواهند کشید و در بهترین حالت نیمکت‌نشین خواهد شد. در واقع، طبق گزارش لکیپ، پاریس تا روشن نشدن تکلیف این بازیکن اجازه پوشیدن پیراهن تیم را به او نخواهد داد. اما سران باشگاه تا کجا پیش خواهند رفت؟ در ابتدا شاید تصور اینکه یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا کل فصل را روی نیمکت بنشیند کمی دشوار باشد اما با نگاهی به سابقه‌ای که مدیران باشگاه داشته‌اند این اتفاق دور از انتظار نخواهد بود. حالا پاریس اولین قدم را برداشته است و باید منتظر ماند و دید بازیکن چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت. آنها قبلاً این حرکت را روی رابیو تست کرده بودند. اگرچه نمی‌شود سطح دو بازیکن را مقایسه کرد اما به هر حال خلیفی این را ثابت کرده که اگر بازیکنان طبق خواسته او پیش نروند جایی در تیم نخواهند داشت و به قیمت نیمکت و سکونشین شدن آنها تمام خواهد شد. سالی که رابیو ساز جدایی کوک کرده بود از 22 دسامبر تا پایان فصل برای بازی‌ها دعوت نشد. پاری‌سن‌ژرمن ابتدا به او فرصت داد تا روی تمدیدش فکر کند و زمانی که این بازیکن از تمدید اقامتش در پاریس امتناع کرد ابتدا از تمرین با تیم اصلی محروم شد و به تیم دوم رفت بعد از مدتی باشگاه تا حدی مجازات او را کاهش داد و فقط به او اجازه تمرین با تیم اصلی را داد اما هیچ وقت دیگر اجازه حضور در بازی‌های تیم را پیدا نکرد. ماه‌ها بعد، تنش رابطه بازیکن و باشگاه زمانی که رابیو پست اینستاگرامی پاتریس اورا را لایک کرد به اوج رسید. پست اورا بعد از حذف پاریس از لیگ قهرمانان اروپا گذاشته شد و این مدافع سابق در حال جشن گرفتن به خاطر این اتفاق بود. پاریس به خاطر این کار حقوق 6 روز رابیو را کسر کرد. طبق گزارش آر ام سی اسپورت، پاری سن ژرمن بعد از این اتفاق به رابیو گفت: «شما موظف هستید به وظیفه وفاداری خود عمل کنید. این غیرقابل تحمل است که به انسجام و آرامش تیمی که به آن تعلق دارید آسیب زده‌اید.»‌

باجگیری پاریس از امباپه؛ رئال در انتظار کیلیان

اینجا زندان است...
دوناتو دی کمپلی زمانی که وراتی می‌خواست پاریس را به مقصد بارسلونا ترک کند، ایجنت این بازیکن بود. او در مصاحبه‌ای در این مورد گفت: «بازیکنان در پاریس زندانی هستند، آنها هرگز نمی‌توانند کاری جز آنچه باشگاه می‌خواهد انجام دهند. پاریس زندان است و از بازیکنان در آن باج می‌گیرند. نگرش پی‌اس‌جی همیشه سیاه‌نمایی است. ما تصمیم گرفته بودیم به بارسلونا برویم. واضح بود که امیر آن را دوست نداشت. خلیفی حتی به من گفت که اگر به تلاش برای انجام عملیات با بارسا ادامه دهم، کاری می‌کند که من کارم را از دست بدهم و دیگر ایجنت وراتی نباشم... . همین هم شد. مطمئن باشید مارکو ترسیده بود، او اعتراف نخواهد کرد اما قطعاً همین طور است.»
در نهایت همه چیز طبق خواسته و زور پاریس پیش رفت و پس از هفته‌های پر تنشی که پشت سر گذاشته شد وراتی در این تیم ماندنی شد و حالا یکی از بازیکنان محبوب این تیم به حساب می‌آید و دیگر هیچ کس آن تابستانی که وراتی می‌خواست به بارسلونا برود را به یاد ندارد.
دی کمپلی هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن داشت: «وراتی از روزی که وارد این باشگاه شد، زندانی بود. وقتی با بارسلونا صحبت کردیم، پی‌اس‌جی چندین بار با او ملاقات کرد، آنها به او گفتند که قرار است نیمار را جذب کنند و می‌خواهند پروژه‌ای حول محور او تشکیل دهند... . اگر مخالف آنها باشید، همه چیز شخصی می‌شود. بارتومئو مدیرعامل سابق مدام با الخلیفی تماس می‌گرفت و او هرگز تلفن را پاسخ نمی‌داد.»

نگرش‌های سیاه‌نمایی
این نماینده همچنان به اتهامات سخت علیه سیاست پاریس ادامه داد. این بار در رابطه با اتفاقات کیلیان امباپه: «امباپه برای پاریس چالش بسیار بزرگتری نسبت به بازیکنان گذشته به حساب می‌آید. آنها حتی سال گذشته از مکرون برای متقاعد کردن بازیکن و جلوگیری از امضای او با رئال مادرید استفاده کردند. وقتی در مورد نگرش‌های باج‌خواهی صحبت می‌کنم، منظورم همین است. حالا به نظر می‌رسد امباپه دست بالا را دارد، اما تجربه‌ام می‌گوید موقعیتی که باشگاه برای او به وجود آورده بسیار سخت است. پاریس هیچ وقت نمی‌خواهد شکست مقابل ستاره‌هایش را بپذیرد، ما در مورد وراتی صحبت کرده‌ایم، اما مارکینیوش، رابیو و تیاگو سیلوا را به یاد بیاورید... .»
حال پاری‌سن‌ژرمن با دعوت نکردن این بازیکن به اردوی ژاپن اولین مشت این نبرد را به صورت طرف مقابل زده است و رسانه‌های فرانسوی از حالا در مورد احتمال سکونشین شدن این بازیکن صحبت می‌کنند. آیا کفش‌های امباپه می‌توانند یک فصل کامل را بدون لذت بردن در زمین بگذرانند؟

باجگیری پاریس از امباپه؛ رئال در انتظار کیلیان


شوک در مادرید
حرکت جسورانه پاریس باعث شگفتی در اردوی سفیدپوشان در لس‌آنجلس و سران این تیم در والدبباس شد. آنها انتظار چنین فشاری را برای حل مشکلی نداشتند، روابط تیره و تیره‌تر می‌شود و تنها چیزی که می‌شود فهمید این است که قطر فقط می‌خواهد هر طور شده به خواسته‌اش برسد. اتفاقی که دو سال گذشته با نگه داشتن امباپه رخ داد. اما حالا داستان کاملاً متفاوت است و کسی که می‌خواهد به این رابطه پایان دهد، پاری‌سن‌ژرمن است.
از طرفی رئال‌مادرید این عقیده را دارد که این درگیری هیچ ربطی به آنها ندارد و فعلاً فقط تماشاگر این دعوا هستند. سران مادرید تا زمانی که بازیکن به صورت علنی به دنبال جدایی نباشد هیچ حرکتی نخواهند کرد.


باجگیری پاریس از امباپه؛ رئال در انتظار کیلیان
عملیات 400 میلیون یورویی
همه چیز این ماجرا نشان‌دهنده این است که پایان جاده‌های فرانسه به سانتیاگو برنابئو ختم می‌شود، اما برای این کار باید منتظر ماند، یا یک ماه یا یک سال!
پاریس این بازیکن را برای فروش گذاشته است و امباپه به تمدید نکردن و مادرید به پیش قدم نشدن برای معامله 400 میلیون یورویی ادامه می‌دهند. از طرفی حتی اگر امباپه سکونشین شود، 200 میلیون یورو به خاطر دستمزد و بندهای پاداش برای پاریسی‌ها هزینه خواهد داشت.

عربستان شانسش را امتحان می‌کند
با گزارش این خبر، اتلتیک اعلام کرد که امباپه مورد توجه تیم‌های مختلف لیگ برتر انگلیس و لیگ حرفه‌ای عربستان قرار گرفته است. عربستانی‌ها آماده هستند تا رکورد انتقال تاریخ فوتبال (222 میلیون یورو برای انتقال نیمار از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن) را بشکنند.
الهلال ماه گذشته در عملیات انتقال مسی با پیشنهاد دستمزد سالیانه 500 میلیون یورو ناکام ماند و حالا می‌خواهد آن را جبران کند.
روز گذشته دیفنسا سنترال از پیشنهاد تمدید 10 ساله پاریس به این بازیکن با ارزش یک بیلیون یورو خبر داد و عربستان اگر می‌خواهد این بازیکن را وسوسه کند قطعاً باید پیشنهادی جذاب‌تر از این روی میز بگذارد.
با وجود رویاپردازی عربستانی‌ها چیزی که از سه سال گذشته کاملاً مشخص است اینکه رویای بازیکن فرانسوی بازی در رئال مادرید است و تیم‌های عربستانی و انگلیسی فقط برای جذاب‌تر شدن این انتقال عرض اندام می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: