کد خبر: ۹۵۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
تعداد بازدید: ۲۷۸
پس از درگیری جنجالی مردی روحانی با زنی روستایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود برای بررسی ابعاد این ماجرا وارد عمل شد.

پیگیری مسئولان امنیتی برای شناسایی انتشار دهندگان تصویر درگیری یک روحانی با زنبه گزارش خبرداغ به نقل از صدا و سیما: پس از درگیری جنجالی مردی روحانی با زنی روستایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود برای بررسی ابعاد این ماجرا وارد عمل شد.

ساعاتی پیش فیلمی از درگیری یک فرد روحانی با یک زن روستایی (که همسر برادر این شخص روحانی بود) در روستای ششلو از توابع شهرستان لنگرود در فضای مجازی منتشر شد.

در این تصویر، فرد روحانی و زن روستایی بر سر یک راه عبوری روستایی درگیر می‌شود که وی زن داداش خود را کتک می‌زند.

با انتشار این فیلم در فضای مجازی، دستگاه قضا در لنگرود وارد عمل شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود گفت: در پی انتشار این تصویر، دادستان بعنوان مدعی العموم برای بررسی ماجرا ورود کرد.

آقای سید هاشم میر حسینی برقراری عدالت و احقاق بحق حقوق افراد در جامعه را رسالت دستگاه قضا عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه طرف درگیری یک روحانی است، پرونده به دادگاه ویژه روحانیت استان ارسال شده و در حال بررسی است.

وی همچنین از پیگیری مسئولان امنیتی برای شناسایی انتشار دهندگان تصویر این درگیری خبرداد و تصریح کرد: دستگاه قضا با افرادی که اقدام به فیلمبرداری و انتشار تصاویر کردند برخورد جدی خواهد کرد.

مسیر عبوری که باعث درگیری این روحانی با زن روستایی شد، مسیر تردد عموم است که از ملک این زن عبور کرده و زن تاکید داشت افراد نباید از اینجا عبور کنند و مسیر را مسدود کرده بود؛ اما فرد روحانی مدعی بود مردم سال‌ها از این مسیر رفت و آمد می‌کنند و همین موضوع موجب کتک کاری می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: