کد خبر: ۹۵۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۴۶۱
رایان گیگز تبرئه شد و دیگر با محاکمه مجدد روبه‌رو نخواهد شد زیرا پرونده آزار خانگی به خاطر حمله به کیت گرویل بسته شد.

اسطوره قرمزها از اتهام خشونت خانگی تبرئه شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: رایان گیگز تبرئه شد و دیگر با محاکمه مجدد روبه‌رو نخواهد شد زیرا پرونده آزار خانگی به خاطر حمله به کیت گرویل بسته شد.

رایان گیگز پس از رفع اتهامات با محاکمه مجدد روبرو نیست. ستاره ۴۸ ساله سابق منچستریونایتد، متهم به حمله به کیت گرویل ۳۶ ساله در خانه ۱.۷ میلیون پوندی خود در ورسلی منچستر بزرگ در ۱ نوامبر ۲۰۲۰ بود. او همچنین به حمله به خواهر کیت، اما گرویل، در همان تاریخ و کنترل یا رفتار اجباری علیه کیت در طی یک دوره سه ساله متهم شد.

دادستانی قبل از محاکمه مجدد برنامه‌ریزی شده در ۳۱ جولای از اتهامات گیگز چشم‌پوشی کرد و او را تبرئه کرد. دادستان پیتر رایت کی‌سی به دادگاه تاج منچستر گفت که آنها رسما هیچ مدرکی ارائه نمی‌کنند. وکیل دادگستری گفت که کیت «تمایلی به ارائه مدرک در محاکمه مجدد ندارد» زیرا شهادت در دادگاه اول بر او و خواهرش اِما تاثیر بدی گذاشته است.

آقای رایت همچنین توضیح داد که هیچ چشم‌انداز واقع‌بینانه‌ای برای محکومیت وجود ندارد. او به دادگاه گفت که دیگر به نفع عمومی نیست که به تعقیب سایر اتهامات حمله ادامه دهد. دادستان افزود: «در این صورت، ما رسماً هیچ مدرکی در مورد اتهامات نداریم.»

وکیل گیگز گفت که او پس از سه سال مبارزه برای پاک کردن نام خود، پس از شنیدن تصمیم دادگاه عمیقا آسوده‌خاطر شده است. وی افزود: «او اکنون به دنبال بازسازی زندگی خود به عنوان یک انسان بی‌گناه خواهد بود.»

اعضای هیئت منصفه پس از یک محاکمه سه هفته‌ای در آگوست گذشته با برگزاری دادگاه مجدد که قرار بود در ۳۱ جولای آغاز شود، نتوانستند به حکمی دست یابند.

گیگز در جولای سال گذشته در پی این اتهامات از سمت سرمربیگری تیم ملی ولز کنار رفت. این فوتبالیست سابق که ۶۴ بازی ملی برای کشورش انجام داد، از نوامبر ۲۰۲۰ از سمت خود کنار گذاشته شده بود. گیگز دوران درخشانی با منچستریونایتد داشت و ۱۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر، دو جام لیگ قهرمانان، چهار جام حذفی و سه جام لیگ را به دست آورد. او همچنین یکی از مالکین تیم لیگ دو سالفورد سیتی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: