کد خبر: ۹۵۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۳۱۲
دادستان قزوین از تشکیل پرونده برای ۱۷۳ نفر از ابتدای طرح عفاف و حجاب خبر داد.

دادستان قزوین: از ابتدای اجرای طرح عفاف و حجاب تاکنون برای ۱۷۳ نفر پرونده قضایی تشکیل شدهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: دادستان قزوین از تشکیل پرونده برای ۱۷۳ نفر از ابتدای طرح عفاف و حجاب خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح عفاف و حجاب تاکنون نسبت به تشکیل پرونده جهت ۱۷۳ نفر از افراد مکشّفه و مخلان نظم اجتماعی در معابر و اماکن عمومی اقدام شده است.

حسین رجبی در این خصوص افزود: از ۱۷۳ فقره پرونده تشکیل شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران نسبت به شناسایی مشخصات کامل ۵۰ نفر از افراد مکشّفه اقدام و در خصوص باقی افراد پرونده، کار در مرحله شناسایی قرار دارد.

این مسوول قضایی افزود: اداره کل اطلاعات قزوین نیز با انجام اقدامات فنی نسبت به شناسایی تعدادی از متهمان اقدام کرده که دستور قضایی لازم جهت طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده در خصوص این افراد نیز صادر شده است.

وی ادامه داد: رصد و اشراف اطلاعاتی دستگاه های متولی امر در راستای حفظ امنیت روانی جامعه و به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و بالاخص موضوع عفاف و حجاب ادامه داشته و ضمن تشکیل پرونده قضایی؛ با متخلفان در این حوزه بدون مماشات برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت.

این مقام قضایی اظهار کرد: لازم است از اقدامات همه دستگاه هایی که به وظایف قانونی خود در حوزه عفاف و حجاب عمل می کنند قدردانی لازم را داشته باشیم و همچنین بدین وسیله از دستگاه های امنیتی از جمله اداره کل اطلاعات استان و سازمان اطلاعات سپاه جهت تلاش ها و مجاهدت‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر تقدیر می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: