کد خبر: ۹۵۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۴۰۵
سرمربی تیم فوتبال استقلال تنها به یک شرط مجوز بازگشت دو بازیکن فصل گذشته به این تیم را صادر خواهد کرد.

شرط مهم نکونام برای بازگشت دو استقلالیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی : سرمربی تیم فوتبال استقلال تنها به یک شرط مجوز بازگشت دو بازیکن فصل گذشته به این تیم را صادر خواهد کرد.

تکلیف سیدحسین حسینی با استقلال بعد از پایان لیگ بیست و دوم هنوز مشخص نشده و این بازیکن به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند. عارف غلامی نیز چنین شرایطی دارد و فعلا تمرینات انفرادی انجام می‌دهد اما نکونام که حالا تیمش با کمبود مهره مواجه است یک شرط مهم برای بازیکن این دو بازیکن به استقلال دارد.

سرمربی تیم استقلال تنها در صورتی مجوز حضور این بازیکنان را صادر خواهد کرد که آنها قرارداد خود را نسبت به فصل گذشته کاهش بدهند. در واقع عارف غلامی و حسینی باید رقمی پایین تر از فصل گذشته در استقلال دریافت کنند در غیر این صورت نکونام قید بازگشت این نفرات به استقلال را خواهد زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: