کد خبر: ۹۵۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
تعداد بازدید: ۴۲۴
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های مفصل دشمنان برای تضعیف بنیان و کانون خانواده در جمهوری اسلامی، گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های آنان ترویج بی‌حجابی و عادی‌انگاری کشف حجاب است که پلیس به هیچ عنوان اجازه این کار را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه: بدون حجاب ها در اماکن عمومی منتظر برخوردهای پلیس باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های مفصل دشمنان برای تضعیف بنیان و کانون خانواده در جمهوری اسلامی، گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های آنان ترویج بی‌حجابی و عادی‌انگاری کشف حجاب است که پلیس به هیچ عنوان اجازه این کار را نخواهد داد. 

سردار "مهدی حاجیان" در همایش چادرهای آسمانی با تبریک فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ ایرانی - اسلامی در می‌یابیم که حجاب از دیرباز مورد اهمیت و تاکید بوده و همواره از زنان محجبه به نیکی یاد شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در فرهنگ کردی به زن "آفرد" به معنای آفریننده گفته می شود، گفت: همین یک کلمه به خوبی جایگاه و ارزش واقعی زن را در میان مردم کرد زبان مشخص می کند.

حاجیان تصریح کرد: ارزش و احترامی که در فرهنگ ایرانی - اسلامی برای مقام زن قائل هستند را به جرات می توان ادعا کرد در هیچ کجای جهان دیده نمی شود. مقام زن و مادر در جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند و والاست و این را همه دنیا هم فهمیده اند.

رئیس پلیس کرمانشاه تاکید در خصوص حفظ حجاب و عفاف برای زن در فرهنگ ایرانی اسلامی را به خاطر قداست و جایگاه بالای آنها دانست و گفت: در کشورهای غربی به زن به چشم یک ابزار نگاه می کنند و شاهد هستیم از آن ها به عنوان مدل و الگو جهت منافع اقتصادی بهره می گیرند.

وی با اشاره به قدرت اجتماعی و فرهنگی بالای زن مسلمان، خاطرنشان کرد: زنان مسلمان تمدن ساز و فرهنگ ساز هستند و اگر نقش خود را به خوبی ایفا کنند قطعا همه نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

حاجیان با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب، گفت: یکی از راه هایی که برای این کار انتخاب کرده اند ضربه زدن به بنیان خانواده و تضعیف کانون خانواده ها با ترویج بی حجابی و بی بندباری است.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اواسط دهه ۷۰ نسبت به شبیخون فرهنگی دشمنان هشدار دادند، شبیخونی که امروز برخی اثرات منفی آن را مشاهده می کنیم.

وی در ادامه و با تاکید بر اینکه پلیس در کنار نگاه ایجابی و اجرای کارهای فرهنگی، اهتمام لازم برای برخوردهای سلبی را هم دارد، گفت: ما به عنوان حافظ ارزش ها و اعتقادات جامعه اجازه نمی دهیم عده ای معدود با بی حجابی یا بدحجابی بخواهند هنجارشکنی کنند.

حاجیان با بیان اینکه پلیس به عنوان ضابط قانون اجازه کشف حجاب را نخواهد داد و بر اساس قانون با هرگونه هنجارشکنی برخورد خواهد کرد، گفت: آنهایی که عامدانه بدون حجاب در اماکن عمومی ظاهر می شوند، منتظر برخوردهای پلیس باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: من و همکارانم هم قسم شده ایم تا آرامش خود را فدای آسایش مردم کنیم و در این راه نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی پلیس را همراه مردم دانست و گفت: هیچ هدفی جز تامین آسایش و امنیت شهروندان نداریم و خوشبختانه امروز تعامل و همکاری و اعتماد بسیار خوبی میان پلیس و مردم وجود دارد که باید تقویت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: