کد خبر: ۹۵۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۱۹۷
کاروان پرسپولیس روز پنج‌شنبه تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهد کرد اما دلواپسی بزرگی بین برخی بازیکنان تیم شکل گرفته است.

سرگیجه گل‌محمدی در پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : کاروان پرسپولیس روز پنج‌شنبه تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهد کرد اما دلواپسی بزرگی بین برخی بازیکنان تیم شکل گرفته است.

پرسپولیس در ادامه مسیر آماده‌سازی خود برای فصل جدید قصد دارد روز پنج شنبه در اردویی هشت روزه راهی ترکیه شود و ضمن پشت سر گذاشتن تمرینات سنگین بدنسازی، برنامه دیدارهای تدارکاتی خود را نیز دنبال کند.

با این حال در فاصله ۷۲ ساعت مانده به انجام این سفر، نگرانی بزرگی بین برخی بازیکنان تیم شکل گرفته است.

سردرد ادامه‌دار یحیی بابت لیست

لیست بزرگسالان ۱۹ نفره شده است. این یعنی کاهش ۲ سهمیه نسبت به فصل گذشته. اما برای پرسپولیس این تنها دردسر نیست و با حذف لیست زیر ۲۵ ساله‌ها، سه سهمیه دیگر نیز روی هوا رفته است و محمد عمری، مهدی عبدی و وحد حنانوف نیز در لیست بزرگسالان حاضر شده‌اند.

یحیی گل‌محمدی تا این لحظه سه بازیکن بزرگسال‌ تیمش را از لیست خارج کرده است و کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی و احمد گوهری جمع سرخ‌ها را ترک کرده‌اند اما این مسئله هم کمکی به ماجرای لیست پرسپولیس نکرده است. چرا که یحیی گل‌محمدی تا این لحظه محمدحسین کنعانی زادگان، شهاب زاهدی و مسعود ریگی را به خدمت گرفته است.

نگاهی به لیست کنونی پرسپولیس

در لیست کنونی پرسپولیس این بازیکنان در حال حاضر هستند:

۱- علیرضا بیرانوند
۲- مرتضی پورعلی‌گنجی
۳- حسین کنعانی زادگان
۴- فرشاد فرجی
۵- گیورگی گولسیانی
۶- علی نعمتی
۸- دانیال اسماعیلی فر
۹- وحید امیری
۱۰- وحدت حنانوف
۱۱- سینا اسدبیگی
۱۲- مسعود ریگی
۱۳- مهدی ترابی
۱۴- امید عالیشاه
۱۵- شهاب زاهدی
۱۶- مهدی عبدی
۱۷- سروش رفیعی
۱۸- لئاندرو پریرا
۱۹- سعید صادقی

این لیست تماما بازیکنان بزرگسالان پرسپولیس را در بر می‌گیرد و سهمیه آنها را تکمیل شده نشان می‌دهد! اکنون این مساله را در نظر بگیرید که پرسپولیس نیازمند یک گلر دوم (آنها به دنبال گلر زیر ۲۳ سال هستند و خالدآبادی را هدف قرار داده‌اند). یک مدافع چپ و یک مهاجم خارجی هستند و میلاد سرلک و عیسی آل کثیر هم در صف تمدید قرار دارند.

با در نظر گرفتن این موضوع یعنی همین الان در خوشبینانه‌ترین حالت هم باید انتظار خروج سه بازیکن از جمع نفرات کنونی (۱۹ نفر فعلی) را کشید.

سرگیجه گل‌محمدی در پرسپولیس

سرنوشتی مشابه شایان و سروش!

تقریبا چهار سال پیش بود که بازیکنان پرسپولیس راهی ترکیه شده بودند تا تمرینات سنگین آماده سازی را پشت سر بگذارند اما ناگهان خبر مربوط به خروج نام سروش رفیعی و شایان مصلح مخابره شد و طرفداران این تیم از تصمیم گابریل کالدرون سرمربی وقت تیم‌شان شوکه شدند. سرنوشتی که به نظر می‌رسد اکنون نیز در انتظار نفرات کنونی پرسپولیس باشد و دیر یا زود باید منتظر متن خداحافظی بازیکن جدیدی از این جمع بود.

پاسپورت کدام بازیکن پس داده می‌شود؟

پرسپولیسی‌ها ۷۲ ساعت دیگر باید مهیای سفر به ترکیه شوند؛ ساعت‌های دلهره آوری که باید دید در ادامه پاسپورت کدام بازیکن به وی پس داده خواهد شد تا از سفر آماده سازی به استانبول جا بماند و به دنبال مقصد جدیدی باشد. هرچند از این جمع لئاندرو پریرا به تهران فراخوانده نشده تا احتمال جدایی‌اش نزدیک‌تر شود و دلهره برای حداقل یک بازیکن کمتر شود. اما مسلما از جمع ۱۹ نفره کنونی دور از انتظار نیست که دو یا سه بازیکن دیگر با پیراهن پرسپولیس وداع داشته باشند تا برنامه نقل و انتقالاتی سرخ‌ها دنبال شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: