کد خبر: ۹۵۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۴۱۰
بسیاری از طرفداران فوتبال زمانی که سید حسین حسینی در دیدار مقابل هوادار پشت پنالتی ایستاد و به حریف تیمش گل زد این اقدام را نوعی شجاعت تلقی کردند اما...

حسینی به هوادار گل زد بیرانوند به استقلال!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: بسیاری از طرفداران فوتبال زمانی که سید حسین حسینی در دیدار مقابل هوادار پشت پنالتی ایستاد و به حریف تیمش گل زد این اقدام را نوعی شجاعت تلقی کردند اما...

 
 

اتفاقات مربوط به دیدار تیم‌های استقلال و هوادار یکی از پربحث‌ترین مسائل مربوط به فصل بیست و دوم لیگ برتر بود. بازی که استقلال توانست با نتیجه ۶ بر یک حریف خودش را در هم بشکند.

 

استقلال در آن دیدار ۵ گل از مهمان خود پیش بود اما داور در وقت های تلف شده اعلام خطای پنالتی به سود استقلال کرد. مهدی قائدی توپ را برداشت ضربه را بزند که هواداران از سید حسین حسینی دعوت کردند تا او پنالتی را بزند. اقدامی غیر معمول که خیلی از کارشناسان فوتبالی بعد از بازی آن را نپسندیدند و حرکت دروازه‌بان استقلال را در جهت تحقیر تیم مقابل تلقی کردند. اما این موضوع برای گروهی از هواداران استقلال جذاب بود و این شهامت را به نوعی در زمره توانایی‌های تیمشان و به ویژه دروازه‌بان محبوب خودشان قرار دادند تا حسینی را که سابقه بازی در جام جهانی هم داشت مقابل علیرضا بیرانوند قرار بدهند.

 

حالا و در شرایطی که گفته می‌شد علیرضا بیرانوند در آستانه پیوستن به استقلال است و سید حسین حسینی از استقلال خداحافظی کرده طرفداران استقلال با مرور اتفاقات روزهای گذشته امیدوار بودند دروازه‌بان پرسپولیس را به استقلال بیاورند و از این طریق به نوعی فصل نقل و انتقالات را با شرایط خوبی ادامه بدهند. خیلی‌ها در فضای مجازی این اقدام باشگاه استقلال را در حکم تلافی دو شکست در دربی‌های اخیر تلقی می‌کردند اما علیرضا بیرانوند در دقیقه ۹۰ و در شرایطی که قرار بود ساعت ۲:۳۰ روز چهارشنبه – دیروز - با مدیران باشگاه استقلال در جلسه عقد قرارداد حضور پیدا کند، آنها را قال گذاشت و به باشگاه پرسپولیس رفت تا عکس و تصویرش کنار مدیریت باشگاه پرسپولیس منتشر شود.

خیلی‌ها این اقدام علیرضا بیرانوند و معطل کردن ۵ روزه باشگاه استقلال و هوادارانش را در حکم پنالتی بیرانوند به استقلال تلقی کردند و آن را با حرکت سید حسین حسینی در فضای مجازی به مقایسه نشستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: