کد خبر: ۹۵۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
تعداد بازدید: ۲۵۲
جواد نکونام رضا اسدی را می خواست اما این بازیکن به سپاهان رفت.

چرا استقلال موفق به جذب اسدی نشد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی : جواد نکونام رضا اسدی را می خواست اما این بازیکن به سپاهان رفت.

یکی از بازیکنان مورد علاقه جواد نکونام که نامش در لیست خریدهای استقلال قرار داشت، کسی نبود به جز رضا اسدی که قراردادش با تراکتور تمام شده و گفته می‌شود رضایتنامه‌اش در دست خودش است.
اسدی سابقه حضور در پرسپولیس را دارد ولی در این تیم چندان موفق نبود. او در تراکتور احیا شد و تا آستانه آقای گلی هم رفت. اسدی توانایی بازی در چند پست را دارد و اگر آماده باشد، به درد هر تیمی می خورد.استقلالی ها روی او حساب کرده بودند اما اسدی به سپاهان رفت و استقلالی ها ادعا می کنند او پول بیشتری در این تیم می گیرد. گفته می شود این بازیکن در تماسی با نکونام از او عذرخواهی کرده است و حالا باید دید به طور رسمی با سپاهان می بندد یا نه؟

با منتفی شدن حضور اسدی در استقلال،نکونام باید به فکر جذب بازیکنی دیگر در پست او باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: