کد خبر: ۹۵۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۲۵۷
سنگربان تیم فوتبال استقلال بعد از خداحافظی اقدام عجیبی انجام داد.

اقدام عجیب حسین حسینی بعد از خداحافظی از استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی : سنگربان تیم فوتبال استقلال بعد از خداحافظی اقدام عجیبی انجام داد.

سید حسین حسینی در اولین روز شروع تمرین تیم فوتبال استقلال وقتی متوجه شد نکونام و مسئولان این تیم او را نمی‌خواهند یک استوری منتشر کرد و نوشت: ممنون بابت روزهایی که ساختید، آرزوی موفقیت برای آقای نکونام، خدا نگهدار!

این حرکت سید حسین حسینی بعد از سکوت چند ماهه به منزله خداحافظی از استقلال بود زیرا وی رسما در صفحه‌اش با این تیم خداحافظی کرد اما سنگربان آبی‌ها چند روز بعد اقدام عجیبی انجام داد. به گفته مسئولان استقلال حسینی به آنها اعلام کرده که هدفش از آن استوری به نوعی حمایت از نکونام بوده و او خداحافظی انجام نداده است!

حتی شب گذشته علی امیری مدعی شد که این بازیکن خودش مدعی شده خداحافظی نکرده و اگر نکونام بخواهد باشگاه با وی وارد مذاکره خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: