کد خبر: ۹۵۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۲۶۷
مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: در تهران اگر بنا باشد یک جریان گفتمانی نزدیک به اصلاحات وارد انتخابات شود، چنین لیستی احتمالا به سرلیستی آقای جهانگیری شکل خواهد گرفت و بعضی از وزرای دولت سابق و بعضی از جوانان مثل آذری جهرمی و تعدادی از بانوان در این لیست قرار خواهند گرفت.

وکیلی: جهانگیری سرلیست احتمالی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس استبه گزارش خبرداغ ، محمد علی وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در گفت‌وگو  فارس با اشاره به پیش بینی‌هایی که در رابطه با ورود شخصیت‌های مختلف در انتخابات پیش‌رو می‌شود، گفت: بنده فکر می‌کنم آقای لاریجانی در انتخابات مجلس امسال شرکت نخواهد کرد و معتقد هستم زمین بازی آقای لاریجانی ریاست جمهوری خواهد بود.

وی افزود: البته ممکن است ایشان به بعضی‌ها پیشنهاد یا مشورت بدهند که در شهرها و حوزه‌های انتخابیه مختلف برای انتخابات مجلس شرکت بکنند اما فکر نمیکنم خود آقای لاریجانی در انتخابات مجلس شرکت کند و ایشان در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد.

وکیلی در پاسخ به اینکه چینش انتخاباتی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس در سال جاری چگونه خواهد بود، گفت: در تهران اگر بنا باشد یک جریان گفتمانی نزدیک به اصلاحات وارد انتخابات شود، چنین لیستی احتمالا به سرلیستی آقای جهانگیری شکل خواهد گرفت و بعضی از وزرای دولت سابق و بعضی از جوانان مثل آذری جهرمی و تعدادی از بانوان در این لیست قرار خواهند گرفت.

مدیرمسئول روزنامه ابتکار درباره میزان مشارکت در انتخابات آتی نیز گفت: در حال حاضر که وضعیت مشارکت در انتخابات زیاد مناسب و خوشایند نیست، اما اگر در ماه های آینده شاهد یک فضای انتخاباتی، رقابتی و پرشور باشیم و نهادهای متولی انتخابات به بیانات رهبری در رابطه با انتخابات عمل کنند، ما شاهد بیش از 60 درصد مشارکت مردم در انتخابات خواهیم بود.

وی در پایان گفت: علی رغم اینکه مردم از بعضی مسائل ناراحت هستند، اما همین مردم در این شش هفت ماهه سال گذشته فهمیدند که جمهوری اسلامی هیچ جایگزینی ندارد و هویت اپوزیسیون منفعت طلب خارج نشین برایشان روشن شد و مردم به درستی فهمیدند که محکوم به حفظ جمهوری اسلامی هستند و جمهوری اسلامی هم محکوم به اصلاحات است.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: