کد خبر: ۹۵۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۳۲۲
بررسی‌ها نشان می‌دهد توییتر برای بسیاری از کاربران با اختلال مواجه شده است. در پی این اختلالات، انتقاد از ایلان ماسک بالا گرفته است.

توییتر دوباره با اختلال روبه‌رو شد/ انتقاد از ایلان ماسک بالا گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از زومیت : بررسی‌ها نشان می‌دهد توییتر برای بسیاری از کاربران با اختلال مواجه شده است. در پی این اختلالات، انتقاد از ایلان ماسک بالا گرفته است.

هزاران نفر از کاربران توییتر می‌گویند این شبکه‌ی اجتماعی با اختلال مواجه شده است. بر اساس گزارش ایندپندنت، تعداد کسانی که در سایت Down Detector به مشکلات توییتر اشاره کرده‌اند مرز سه هزار نفر را رد کرده است. کاربران می‌گویند امکان مشاهده‌ی توییت‌ها و تایم‌لاین وجود ندارد و فالوورها ناپدید شده‌اند.

در لحظه‌ی نوشته شدن این مقاله دلیل اصلی اختلالات توییتر اعلام نشده است. توییتر فعلا به مشکلات واکنش نشان نداده است.

یک کاربر توییتر در سایت Down Detector نوشت: «من در سال ۲۰۰۹ به توییتر پیوستم و مشکلات این شبکه‌ی اجتماعی از زمان تصاحب‌به دست ایلان ماسک، بیشتر از تمام دوران قبل از ماسک بوده است.»

مشکلات توییتر از زمان رهبری ایلان ماسک بسیار بیشتر شده است. در زمان تعدیل گسترده‌ی نیروهای توییتر، کارشناسان هشدار داده بودند که این شبکه‌ی اجتماعی ناپایدار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: