کد خبر: ۹۵۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۱۸۶
پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط تیم و تمرین پیشکسوتان تیم می گوید.

مافیا پریرا را به پرسپولیس آوردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط تیم و تمرین پیشکسوتان تیم می گوید.

ایمان گودرزی: پایان رافت مهاجم اسبق پرسپولیس در رابطه با شروع تمرین پیشکسوتان پرسپولیس بعد از دو سال و سایر موارد این روزهای تیم مدافع عنوان قهرمانی با ما حرف می‌زند و در رابطه با همه مسائل به اظهار نظر می‌پردازد.


*تمرینات پیشکسوتان پرسپولیس بالاخره استارت خورد!
دو سال بود به خاطر کرونا تمرینات تعطیل شده بود اما خوشحالم که حالا هفته‌ای یک بار پیشکسوتان در زمین طرشت دور هم جمع شده و تمرین می‌کنند و همین سه‌شنبه که سپری شد ما دومین جلسه تمرین خودمان را برگزار کردیم. در این تمرینات هم از پیشکسوت بالای 40 سال تا بالای 60 سال حضور دارند و موجب شده تا ملاقات و دیدارها تازه شده و پیشکسوتان در فضایی بسیار خوب و دوست داشتنی در کنار هم تمرین کنند. تمرینات ما با گرم کردن شروع می‌شود و بعد هم در قالب دو تیم بازیکنان با هم بازی می‌کنند.


*باشگاه پرسپولیس به نظر خیلی از پیشکسوتان اهمیت نداده اما شرکت پیشکسوتان به نظر حرکت‌های خوبی برای پیشکسوتان انجام داده.
باشگاه پرسپولیس که اهمیتی به پیشکسوتان نمی‌دهد و هر کسی که به باشگاه می‌آید از پیشکسوتان فراری است در حالی که پیشکسوتان گذشته باشگاه هستند و برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند و جوانی‌شان را به پای تیم محبوبشان گذاشته‌اند اما باور کنید اگر علی آقا و محمود خوردبین در کنار سعید شیرینی که در شرکت پیشکسوتان برای ما تلاش می‌کنند نباشند کسی هیچ سراغی از ما نمی‌گیرد. با وجود این ما ممنون علی آقا و شرکت پیشکسوتان هستیم که بعد از دو سال دوباره پیشکسوتان را کنار هم جمع کرد.


*گویا شرکت پیشکسوتان برنامه‌های دیگری هم برای پیشکسوتان در نظر دارد؟
مجتمع تجاری در ماهشهر قرار است افتتاح شود که البته تا راه بیفتد زمان می‌خواهد که قرار است بخشی از سهامش به پیشکسوتان داده شود که امیدوارم عملی شود.


*در رابطه با احتمال جدایی گولسیانی که از چند تیم دیگر پیشنهاد دریافت کرده چه نظری دارید؟
به نظرم نباید اجازه دهند گولسیانی از پرسپولیس برود چون بازیکنی است که برای پرسپولیس عالی کار کرده است؛ بازیکنی که واقعاً به کار پرسپولیس در آسیا و رقابت‌های داخلی می‌آید.


*در رابطه با شرایط بیرانوند و دروازه‌بان دوم پرسپولیس چه نظری دارید؟
به نظرم بیرانوند به بازی‌ها می‌رسد اما اگر نرسد باید دروازه‌بان دوم مورد استفاده قرار گیرد. در این رابطه حتماً دروازه‌بان دوم هم توجیه است در تیمی که بیرانوند حضور دارد دروازه‌بان دوم چندان تأثیرگذار نیست مگر اینکه محرومیت و مصدومیتی به وجود آید که کادر از گلر دوم استفاده کند.


*با وجود این شاید گلر دوم پرسپولیس چندان راضی به ماندن در پرسپولیس نباشد!
من به آقا یحیی پیشنهاد می‌دهم که گلرهای لیگ یکی را هم ببیند چون دروازه‌بان‌هایی هستند که به درد پرسپولیس می‌خورند و وقتی گلر خوبی به آن صورت نیست شاید بتوان از لیگ یک برای پرسپولیس گلر پیدا کرد.


*خبرهایی که درباره حضور عزت‌اللهی در پرسپولیس مطرح شده
سعید بازیکن خوبی است و چند سال است که نفر یک این پست است به همین دلیل حضورش در پرسپولیس هم به کار خودش می‌آید و هم پرسپولیس؛ از این نظر که حضور در آسیا و بازی در ایران می‌تواند او را بهتر در دید مربیان تیم ملی قرار دهد. از طرفی حضورش در مسابقات آسیایی می‌تواند خط میانی پرسپولیس را برای کارزارهای بزرگ قدرتمند سازد.


* پرسپولیس هنوز نتوانسته مهاجمی را به خدمت بگیرد و به نظر باید با پریرا کار را ادامه دهد!
قیمت بازیکنان خوب خیلی بالا است و به نوعی از 600 هزار دلار بگیرید تا یک میلیون دلار هزینه باید پرداخت کرد. در مورد پریرا هم باید بگویم مانند دیاباته هیچ سودی برای پرسپولیس نداشت. فکر می‌کنم دنبال بازیکنانی مانند پریرا همچون بازیکن خارجی نساجی که هیچ کاری برای این تیم نکرد مافیایی وجود دارد که آنها را به تیم‌های ما می‌دهند این در حالی است که بازیکنی مانند محمد عمری فقط 500 میلیون از پرسپولیس می‌گیرد و خیلی بهتر از مهاجمان خارجی است که برای پرسپولیس هیچ ثمری نداشته است. متأسفانه این یک واقعیت است که مهاجم خارجی که 200 هزار دلار می‌ارزد با یک تیم یک میلیون دلار قرارداد می‌بندد که واقعاً برای این مسأله باید فکری اساسی کرد. جدا از این مسائل پرسپولیس باید یک مهاجم تاپ بگیرد که در ایران و آسیا به کار پرسپولیس بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: