کد خبر: ۹۵۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۳۳۶
کریم باقری از تمدید نشدن قراردادش برای فصل آینده خبر داد.

مشکل کریم باقری سیاسی است؟به گزارش خبرداغ به نقل از فوتبال ۳۶۰: کریم باقری یکی از اعضای کادرفنی پرسپولیس در یک دهه اخیر بوده و به عنوان یکی از نماد‌های باشگاه شناخته می‌شود. این چهره نام‌آشنای فوتبال ایران و پرسپولیس امروز در گفت‌وگوی کوتاهی با ایسنا از تمدید نشدن قراردادش صحبت کرد و گفت: «باشگاه با من صحبتی نکرده است. جای نگرانی هم نیست، شاید باشگاه اصلا تمایلی به همکاری با من نداشته باشد. این موضوع اتفاق خاصی نیست و باشگاه با هر کسی بخواهد صحبت می‌کند و با هر کسی نخواهد صحبت نمی‌کند».

باقری تاکید کرد که هیچ فردی از سوی باشگاه پرسپولیس حتی یحیی گل‌محمدی با او تماسی نداشته است. شماره ۶ سابق قرمز‌ها درحالی از احتمال جدایی‌اش خبر داده که یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس چند روز پیش عنوان کرد قرار است قرارداد تمامی دستیارانش تمدید شود.

این سوال حالا مطرح شده که آیا تمدید نشدن قرارداد باقری دلایل فنی دارد یا مسائل دیگری در میان است؟ شنیده می‌شود در موضوعی که برای باقری پیش آمده مسائل غیرورزشی هم دخیل است. مشکلاتی که باعث شد تا عقد قرارداد جواد نکونام با استقلال طولانی شود، احتمالا حالا به سراغ باقری آمده است و کاپیتان پیشین پرسپولیس برای ادامه کار، با چنین موانعی روبرو شده است. نکونام و چند مربی دیگر که با چنین مشکلاتی برای ادامه کارشان روبرو بودند توانستند این موانع را برطرف کنند و باید دید مشکل باقری هم حل خواهد شد یا خیر. باقری در زمان سرمربی‌گری علی دایی، برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی به عنوان کمک مربی در پرسپولیس فعالیت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: