کد خبر: ۹۵۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۲۷۸
یک یوزپلنگ ایرانی ماده صبح امروز در جاده میامی - سبزوار به علت تصادف با خودرو تلف شد؛ حیوانی که گونه آن در کشورمان در خطر انقراض قرار دارد.
تلف شدن یک یوزپلنگ ماده در جاده/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : یک یوزپلنگ ایرانی ماده صبح امروز در جاده میامی - سبزوار به علت تصادف با خودرو تلف شد؛ حیوانی که گونه آن در کشورمان در خطر انقراض قرار دارد.

با گذشت فقط حدود ۳ ماه از تلف شدن یوزپلنگ ماده ایرانی به نام ماجراد که با ۳ جنین در محور میامی _ سبزوار تلف شد، صبح سه‌شنبه ۶ تیرماه یک یوزپلنگ ایرانی دیگر که ماده بود در فاصله ۱۰ کیلومتری روستای عباس آباد شهرستان میامی در اثر برخورد با ماشین تلف شد.

محور میامی _ سبزوار زیستگاه اصلی یوزپلنگ ایرانی است. حدود ۵۰ کیلومتر از این محور ترانزیتی محل عبور یوزپلنگ آسیایی است که تنها ۶ کیلومتر آن با فنس کشی ایمن شده است، علایم هشدار دهنده و تابلوهای هشدار نیز مکرر نصب شده است.

عدم روشنایی لازم و تکمیل نشدن فنس کشی حیات این گونه جانوری در معرض خطر را با تهدید جدی روبه‌رو کرده است.

تلف شدن یک یوزپلنگ ماده در جاده/ عکس

تلف شدن یک یوزپلنگ ماده در جاده/ عکس

تلف شدن یک یوزپلنگ ماده در جاده/ عکس

تلف شدن یک یوزپلنگ ماده در جاده/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: