کد خبر: ۹۵۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۱۸۹
دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی مطرح کرد: آیا می‌شود موقوفه‌ای را اجاره داد و با این فضای مجازی کسی نفهمد؟

به گزارش خبرداغ به نقل از جماران: دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی مطرح کرد: آیا می‌شود موقوفه‌ای را اجاره داد و با این فضای مجازی کسی نفهمد؟

 

ابوالحسن فیروزآبادی گفت: بعضی از مسئولین زیاد از حد از فضای مجازی می ترسند و بعضی ها اصلا نمی ترسند و آن به دلیل شفافیت در فضا است. واقعا نمی شود یک مقوفه را اجاره داد و کسی متوجه نشود.

 

وی افزود: ملتی که ۸۰ میلیون دوربین در دستشان است، یک هواپیما چهار صبح در بیابان سقوط می کند و چقدر فیلم از آن هست؟ این شفافیت بازدارنده است و با این شفافیت نمی توانید به سؤال جواب ندهید؛ قبلا نمی گذاشتید سؤال طرح شود.

 

او ادامه داد: یکی از مشکلات ما این است نسبت به این عددها حس نداریم. اگر ۴۰۰ هزار نفر در خیابان حرف بزنند پیام را می بینیم ولی الآن میلیون ها کامنت می بینیم ولی نسبت به آن بی تفاوت هستیم. دیگر شما نمی توانید در تهران بنشینید و برای یک جاده طرح بریزید؛ باید این را بپذیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: