کد خبر: ۹۵۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۶۷
قرارداد ستاره فرانسوی با پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و هنوز مشخص نیست که آینده این بازیکن به چه صورت رقم خواهد خورد.

آخرین فرمول از ارتباط امباپه با رئال‌مادریدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبر ورزشی : قرارداد ستاره فرانسوی با پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و هنوز مشخص نیست که آینده این بازیکن به چه صورت رقم خواهد خورد.

رئال مادرید شرایط کیلیان امباپه را با رویکردی آرام و متفکرانه مدیریت می‌کند. آنها تسلیم فشارهای خارجی نمی‌شوند یا تصمیمات عجولانه نمی‌گیرند. در حالی که شرایط تغییر کرده و تحولات غیرمنتظره‌ای رخ داده اما باشگاه و کارلو آنچلوتی همچنان خونسرد هستند.

اگرچه آنچلوتی به نیاز به یک مهاجم اشاره کرده، اما هیچ تلاشی برای امباپه یا هیچ مهاجم دیگری انجام ندادند. مدیران رئال مادرید موضوع امباپه را دغدغه یا مسئولیت اصلی خود نمی‌دانند.

باشگاه می‌خواهد بگوید که جذب امباپه تعهدی نیست که ناشی از تقاضای عمومی یا فشار رسانه‌ها باشد. آنها تحت تأثیر گزارش‌های خوش‌ساخت، پخش زنده یا تعاملات گذشته با بازیکن قرار نمی‌گیرند. در حالی که آنها این عوامل را تصدیق می‌کنند، برخی از بحث‌های رسانه‌های اجتماعی در مورد اقدام رئال مادرید برای جذب ستاره، آنها را شگفت‌زده می‌کند. هنگامی که صحبت از مذاکرات، جلسات، ارقام مالی و ضرب‌الاجل‌ها به میان می‌آید، آنها کمی دلخور می‌شوند. این بحث‌ها باعث ایجاد اضطراب در بین هواداران می‌شود و احساس تعهد بی‌دلیل را برای بازیکنی که باشگاه در گذشته دنبالش کرده، تحمیل می‌کند. رئال مادرید می‌خواهد از ایجاد چنین تصوری اجتناب کند. سپیدپوش‌ها در موقعیت خود ثابت‌قدم هستند و تحت تأثیر نیاز به خرید یک مهاجم یا تمایل پاری‌سن‌ژرمن برای فروش امباپه قرار نمی‌گیرند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که امباپه به طور کامل متعهد به کنار گذاشتن تضمین‌هایی که در حال حاضر در پاری‌سن‌ژرمن دارد، نیست. بنابراین، هر گونه حرکت احتمالی در هفته‌های آینده عملیات را پیچیده می‌کند و هیچ چیزی آنقدرها هم که به نظر می‌رسد ساده نیست.

تاریخ قطعی برای رئال‌مادرید که به طور جدی به خرید امباپه فکر کند، ۱ ژانویه ۲۰۲۴ است. سپیدپوش‌ها تاکید می‌کنند که هیچ اقدامی انجام نشده و یا در آینده نزدیک انجام نخواهد شد. رئال‌مادرید در حالی که از شایعات و اقدامات مختلف پیرامون این وضعیت آگاه است، تاکید می‌کند که هیچ رویکرد مستقیمی در این زمینه صورت نگرفته است. فقط زمان نتیجه را فاش خواهد کرد و باشگاه می‌خواهد تاکید کند که حماسه امباپه تنها مسئولیت آنها نیست.

هنوز خیلی زود است که به طور قطعی ادعا کنیم که این بازیکن فرانسوی قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد. پنجره نقل و انتقالات تابستانی یک دوره طولانی است و هر چیزی ممکن است برای همه طرف‌های درگیر معامله ات

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: