کد خبر: ۹۵۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
تعداد بازدید: ۲۹۵
معاون اول رئيس جمهور در نشستي با نمايندگان استاني شبكه گروه هاي جهادي تيپ مستضعفين تصريح كرد: براي حل مشكلات مردم و تحقق شعار سال راهي جز به صحنه درآوردن مردم با كمك گروه هاي جهادي وجود ندارد.

گروه هاي جهادي سرمايه دولت براي به صحنه آوردن مردم در همه ابعاد هستند/ دولت با تمام توان از فعاليت هاي جهادي حمايت مي كنددكتر محمد مخبر ظهر امروز (پنج شنبه) در اين نشست با اشاره به اينكه در شرايط كنوني نقش گروه هاي جهادي براي كمك به دولت بيشتر از گذشته احساس مي شود، تأكيد كرد: جريان جهادي به عنوان فرزند انقلاب اسلامي در طول ساليان گذشته نقشي بسيار مهم در كمك به مسائل كشور داشته است.
معاون اول رئيس جمهور روحيه ايثار، كمك به مردم براي رضاي خدا و عدالتخواهي را مهمترين ويژگي هاي جريان جهادي در نظام جمهوري اسلامي برشمرد و تأكيد كرد دولت با تمام توان نياز به پشتيباني گروه هاي جهادي براي رسيدن به اهداف خود دارد و در اين راستا از هيچ كمك و حمايتي به فعالان جهادگر كشور دريغ نخواهد كرد.
وي با اشاره به ايجاد شبكه استاني مجموعه هاي جهادي در سرتاسر كشور گفت: بايد اين شبكه استاني به شبكه هاي شهري و به ويژه روستايي گسترش يابد تا به عنوان يك ابزار مهم در دستگاه هاي استاني و محلي در شناسايي و حل مشكلات هر منطقه بكارگيري شود.
معاون اول رئيس جمهور با اشاره به تغيير راهبرد دشمنان جمهوري اسلامي از تهديد نظامي به جنگ اقتصادي افزود: دولت توانست با نگاه و رويكرد جهادي مشكلات كشور را از زمان روي كار آمدن دولت از پيش روي بردارد.
دكتر مخبر با اشاره به نامگذاري سال جاري تحت عنوان «مهار تورم و رشد توليد» از سوي مقام معظم رهبري تأكيد كرد: معظم له علاوه بر ارايه اين راهبرد كمّي مردمي سازي اقتصاد را نيز به عنوان يك راه حل براي برون رفت از مشكلات و تحقق اين راهبرد اعلام كرده اند.
وي خاطرنشان كرد: تحقق شعار سال جز با سپردن امور به مردم توسط نيروهاي جهادي مخلص محقق نمي شود و گروه هاي جهادي سرمايه دولت براي به صحنه آوردن مردم در همه ابعاد هستند.
دكتر محمد حيدري مسئول قرارگاه جهادي خدمت رساني ستاد اجرايي فرمان امام (ره) نيز در اين جلسه به تشريح اقدامات و فعاليت هاي تيم جهادي مستضعفين در بخش هاي مختلف از جمله نيروسازي در راستاي محروميت زدايي مناطق محروم كشور، برنامه ريزي، آسيب شناسي و شناسايي مشكلات در مناطق مرز نشين و دورافتاده كشور، برگزاري ۲۰۰ جلسه با دستگاه هاي مختلف و انعقاد تفاهم نامه ها براي كمك به دستگاه هاي دولتي و نهادهاي انقلابي، ارايه ۷۵۰۰ خدمت بهداشت و درمان در ۹ استان، اجراي ۱۹ پروژه آبرساني در ۱۰ استان، ارايه ۶ هزار پروژه خدمات آموزشي، فرهنگي و بسته هاي معيشتي پرداخت.
همچنين نمايندگان استاني اين مجموعه جهادي در اين نشست پيشنهادات، مشكلات و راهكارهاي خود را در زمينه هاي توجه به شبكه نيروي انساني جهادي، هماهنگي و همكاري مسئولان استاني و شهرستاني با جهادگران، كمك به هوشمندسازي و بسترسازي گروه هاي جهادي در سرتاسر كشور، نياز به ساماندهي حلقه مفقوده مسئوليت اجتماعي نهادهاي دولتي و خصوصي با كمك تيم هاي جهادي به ويژه در مناطق محروم و مرزنشين و توجه ويژه و بيش از گذشته دولت سيزدهم به تيم هاي جهادي مطرح كردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: