کد خبر: ۹۵۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
تعداد بازدید: ۴۴۲

فال روز ۴ تیر ۱۴۰۲فال روز ۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. روحیه مردم‌داری دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید. آتش عشقی سوزان به جان شما افتاده و خواب و خیال را از شما ربوده‌ است. این شرایط را تحمل کنید و مطمئن باشید دیری نخواهد پایید که به وصال یار برسید.

کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید.  حرف‌های زیادی در دل دارید، اما اهل دردِدل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، سفره دل خود را پیش فردی که سنگ‌صبور شماست، باز کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. به فکر رسیدگی به سرووضعتان نیستید و ظاهری ژولیده و نامناسب دارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به بعد دستی به سروروی‌تان بکشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بدلباس و بی‌سلیقه‌ای بشناسند.

فال روز ۴ تیر  ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید. انسان خودرأیی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید.

 

فال روز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

انسان کم حوصله‌ای هستید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. انسان مهربانی هستید، اما محبت خود را به اطرافیان ابراز نمی‌کنید. این رویکرد را کنار بگذارید و دوستان و آشنایان را غرق در محبت و صفا کنید.

فال روز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

مدتی است که مانند سابق با اطرافیان ارتباط ندارید و از دوست و آشنا دوری گرفته‌اید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر افسردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. ارتباط خود با اطرافیان را افزایش دهید و رفقای جدیدی پیدا کنید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین نمایید. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر میفتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید.  از حواس‌پرتی و سهل‌انگاری برحذر باشید و با تمرکز بیشتری کارهای امروز را انجام دهید.   فرصتی برای انجام کارهای انسان‌دوستانه مهیا می‌شود. با انجام کارهای خیر به آرامش برسید و روزتان را سرشار از شادکامی کنید.

فال روز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

نگرانی‌های خود را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. غم به دل خود راه ندهید زیرا دوستان و آشنایان به کمک شما می‌آیند و این مشکل زودتر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید.

فال روز ۴ تیر  ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت می‌شوید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. همسر یا عشق ‌زندگیتان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق ‌زندگیتان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. شبانه‌روز کار می‌کنید و وقتی را برای اعضای خانواده کنار نمی‌گذارید، این وضعیت زمینه ناراحتی اهل‌ منزل را فراهم کرده است، در نتیجه امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید.  ایده‌ای سودآوری در ذهن دارید.

با این حال تاکنون شرایطی برای اجرای این ایده مهیا نشده است. این شرایط در آینده‌ای نزدیک مهیا می‌شود. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید.  فرصتی از روز را به انجام کارهای دلخواه انجام دهید. این کار ذهن شما را آرام می‌کند و تمرکز بیشتری پیدا می‌کنید.

فال روز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و در رویارویی با مشکلات زانوی غم به بغل نگیرید. خرج هنگفتی روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. مهمانی بزرگی ترتیب‌ داده‌اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمان‌ها خوش خواهد گذشت.

کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود. این کارهای دشوار را انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان یا اعضای خانواده بنشینید و حسابی خوش بگذرانید. کدورت‌ و دلخوری که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد امروز از بین می‌رود. نگران و مضطرب هستید و شب‌ها خواب راحت ندارید. در اولین فرصت فکری برای این وضعیت بردارید و ریشه این نگرانی را خشک کنید.

 

فال روز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. برای افزایش درآمد در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌ سرمایه‌گذاری کنید.   در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانیتان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید.

از اطرافیان دوری گرفته‌اید و مانند سابق در دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه شرکت نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند، تغییر رویه دهید و حضور بیشتری در جمع دوستان و اعضای خانواده داشته باشید. عشق و محبت در دل شما شکوفه زده و احساس می‌‌کنید از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را با همسر یا عشق ‌زندگیتان تقسیم کنید و روز را با عشق و شادی به پایان برسانید.‌ یکی از اعضای خانواده امروز به مشورت و همفکری شما نیاز دارد.

فال روز ۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

مواظب سلامت وجود نازنین‌ خود نیستید و این قضیه باعث شده تا احساس خستگی و کسالت داشته باشید. ادامه این رویکرد به غیر از بیماری چیزی برای شما به دنبال ندارد. امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر مواظب سلامتی خود باشید و فراموش نکنید که عقل سالم در بدن سالم است. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سود سرشاری از این کار نصیب شما خواهد شد.

به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم افراد سرشناسی حضور دارند، در نتیجه به هر قیمتی که شده در این مراسم حضور پیدا کنید و با آشنایی با افراد سرشناس و مهم، فرصت‌های بیشتری برای موفقیت را تجربه نمایید.  امروز فرصتی دست می‌دهد تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و با هم‌صحبتی با اعضای منزل به آرامش برسید.

فال روز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

نگران سلامتی خود هستید و احساس می‌کنید روحیه همیشگی را ندارید، جایی برای این نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و روز را با نشاط و شادکامی به پایان خواهید رساند. اگر به فکر حفظ آبرویتان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید.

اخبار فرخنده‌ای به دستتان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید.   محبت بی‌پایانی به عشق ‌زندگیتان دارید و لحظه‌ای ایشان را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد، زمینه ناراحتی عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده و ایشان در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهای او درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم‌شخصی همسر یا عشق‌ زندگیتان قائل شوید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان یا اعضای خانواده تبدیل کنید. اجازه ندهید وقت با ارزش شما تلف شود و روز را با انجام کارهای سودمند به پایان برسانید.

فال روز یکشنبه ۴ تیر برای متولدین بهمن

احوال‌پرس پدر و مادر یا بزرگان فامیل نیستید و ادامه این وضعیت شما را از چشم ایشان خواهد انداخت.  کارهای خیر بیشتری انجام دهید و به خاطر داشته باشید که هر چیزی که بکارید، همان‌ را برداشت خواهید کرد. فرد باتجربه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد. پای صحبت‌های این فرد بنشینید و تجربه‌های ایشان را به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.

احساس می‌کنید که روز‌به‌روز بیشتر عاشق همسر یا عشق‌ زندگیتان می‌شوید، این احساس را پیش خود نگذارید و امروز به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که بیشتر از همیشه ایشان را دوست دارید. به خاطر داشته باشید که با شایعه‌پراکنی به انسان منفوری تبدیل خواهید شد.  خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و لحظه‌هایی سرشار از شادی را در کنار دوستن و آشنایان سپری کنید.

فال روز یکشنبه ۴ تیر  ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. کار مهمی باید انجام دهید، اما مدتی است که انجام این کار را به آینده واگذار می‌کنید. اجازه ندهید انجام این کار بیش‌از‌حد ذهن شما را به خود مشغول کند. با اطرافیان مشورت کنید و برای انجام این کار آستین بالا بزنید. اشتباهی که همسر یا عشق ‌زندگیتان مرتکب شده را ببخشید و به بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید. حوصله کار کردن ندارید و خسته و کوفته هستید. اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با انجام کارهای دلخواه، انرژی لازم را پیدا کنید.

اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگیتان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگیتان تجربه نمایید. تنهایی برای شما سم است. اجازه ندهید انزوا و گوشه‌گیری زمینه افسردگیتان را فراهم کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: