کد خبر: ۹۵۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۰
احمد وحیدی وزیر کشور درباره مخالفت خود با طرح انتخابات تناسبی در تهران توضیحاتی ارائه داد.

واکنش وزیر کشور به برگزاری انتخابات تناسبی: اگر طرح نمایندگان به قانون تبدیل شد، از آن تبعیت می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا:احمد وحیدی وزیر کشور درباره مخالفت خود با طرح انتخابات تناسبی در تهران توضیحاتی ارائه داد.

وزیر کشور گفت: برای ما در موضوع انتخابات تناسبی مهم این است که در اجرا، مشکل نداشته باشیم.

احمد وحیدی درباره تصمیم نمایندگان مجلس برای برگزاری انتخابات تناسبی در تهران، اظهار کرد: ما تابع قانون هستیم ولی این طرح هنوز به قانون تبدیل نشده است. اگر طرح نمایندگان به قانون تبدیل شد، از آن تبعیت می‌کنیم.

وی درباره مخالفت خود با این طرح در جلسه هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: نه مخالفت نبود بلکه بابت شیوه اجرایی و شفاف‌تر شدن این طرح بود تا در اجرا دچار مشکل نشویم. ما در شیوه اجرا صحبت داشتیم ولی اینکه در چارچوب اسناد بالادستی است یا نه ورود نکردیم. برای ما مهم است که در اجرا، مشکل نداشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: