کد خبر: ۹۵۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۲۳۶
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره بررسی طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس» گفت: ایرادات و ابهامات متعددی که این مصوبه داشت را به مجلس اعلام کردیم که در رفت و آمد بین مجلس و شورای نگهبان عمده اشکالات برطرف شد و صرفاً چند مورد باقی مانده که به زودی به مجلس منعکس خواهیم کرد.

طحان نظیف: عمده اشکالات مصوبه اصلاح قانون انتخابات مجلس برطرف شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، شبه گزارش هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، گفت: از زمان برگزاری نشست خبری قبلی (23 اردیبهشت 1402) تاکنون 7 مصوبه مجلس شورای اسلامی، یک اصلاح اساسنامه ارسالی از سوی دولت و 10 استعلام صورت گرفته از سوی دیوان عدالت اداری در جلسات شورای نگهبان بررسی شده است.

وی درباره طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: اصلاح قانون انتخابات مطالبه ای بود که سال ها مطرح بود. این مصوبه در راستای سیاست های کلی انتخابات و حقوق مردم و داوطلبان تلاش هایی داشته است.

طحان نظیف تصریح کرد: اگرچه بارها به اصلاح قانون انتخابات تاکید کرده بودیم، اما این مصوبه را مانند هر مصوبه دیگری در شورای نگهبان بررسی کردیم که ایرادات و ابهامات متعددی به مجلس شورای اسلامی اعلام کردیم که در رفت و آمد بین مجلس و شورای نگهبان عمده اشکالات برطرف شد و صرفاً چند مورد باقی مانده است که به زودی به مجلس منعکس خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: