کد خبر: ۹۵۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
تعداد بازدید: ۷۷۴
به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.
اگر مسافر جاده چالوس هستید، این خبر را بخوانیدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

به‌دنبال وقوع سیلی که دو هفته گذشته در محورهای شمالی رخ داد و باعث ایجاد یک گودال در جاده چالوس شد، محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) همچنان مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

در این راستا ایمان محرابی‌نیا - مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور- به ایسنا خبر داد: در حال حاضر در محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا مرزن‌آباد تردد روان است اما مسیر رفت و برگشت محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد:‌ در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (مسیر رفت و برگشت) تردد روان و در محور بومه – تهران محدوده مهرآباد ترافیک سنگین است. وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز حاکی از آن است که در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های کردان و کمالشهر ترافیک سنگین و در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا ترافیک نیمه‌سنگین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: