کد خبر: ۹۵۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید: ۳۸۵
اگر همکارتان آقای پیرهادی در مجلس، سوء استفاده ای کرده و بناحق منزلی دریافت کرده است، شما به عنوان نماینده مردم، چرا تا کنون این سوء استفاده از حقوق مردم را پیگیری نکرده و چشمان تان را بر آن بسته اید و حالا که دعوایی بین تان افتاد، یادتان آمد که جناب ایشان چنین خبط و خطایی مرتکب شده است؟!

پس‌لرزه دعوای دو نماینده مجلس/ آقای میرسلیم، باید به حال شما تاسف خورد/ پناه‌ بر خدابه گزارش خبرداغ ،عصرایران با اشاره به دعوای بین میرسلیم و پیرهادی، دو نماینده مردم تهران در مجلس نوشت: اگر همکارتان آقای پیرهادی در مجلس، سوء استفاده ای کرده و بناحق منزلی دریافت کرده است، شما به عنوان نماینده مردم، چرا تا کنون این سوء استفاده از حقوق مردم را پیگیری نکرده و چشمان تان را بر آن بسته اید و حالا که دعوایی بین تان افتاد، یادتان آمد که جناب ایشان چنین خبط و خطایی مرتکب شده است؟!

  • بعد از این که محسن پیرهادی ، نماینده تهران پیگیر طرح تعطیلی شنبه ها به جای پنجشنبه ها شد، مصطفی میرسلیم توئیت زد: ‌این چه افتخاری است که بعضی افراد پیشنهاد دهنده و مدافع تعطیلی روز ‎شنبه، مانند اسرائیل، شده اند؟
  • پیرهادی هم از خجالتش در آمد و نوشت: کسی که فرق ۲۰۶ با لندکروز را نمی فهمد، به طریق اولی علت ساماندهی ایام کاری و تعطیلات را متوجه نمی شود.
  • اینجا بود که دفتر میرسلیم بیانیه داد و خطاب به پیرهادی نوشت: ای کاش برای عموم روشنگری و شفاف می‌کردید که منزل مسکونی جناب عالی از کدام محل به شما داده شده است؟

بیشتر بخوانید: 

پاسخ پیرهادی به حاشیه سازی جدید میرسلیم

  • پیرهادی هم جواب داد: دوره اینکه برای تخریب، تهمت را با سؤال مطرح کنید گذشته است. سؤال نپرسید؛ هر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید.
  • این که ماجرای این منزل چیست را نه می دانیم و نه موضوع بحث حاضر است و جا دارد نماینده مذکور شفاف سازی کند. فقط خواستیم نکته ای را با آقای میرسلیم در میان بگذاریم:
  • اگر همکارتان آقای پیرهادی در مجلس، سوء استفاده ای کرده و بناحق منزلی دریافت کرده است، شما به عنوان نماینده مردم، چرا تا کنون این سوء استفاده از حقوق مردم را پیگیری نکرده و چشمان تان را بر آن بسته اید و حالا که دعوایی بین تان افتاد، یادتان آمد که جناب ایشان چنین خبط و خطایی مرتکب شده است؟!
  • از دو حال خارج نیست: یا اتهامی که وارد کرده اید نارواست که پناه بر خدا یا رواست که باید تاسف خورد به حال شما که دیدید و دم برنیاوردید تا وقتی پای شخص خودتان به میان کشیده شد!
  • زیاده عرضی نیست!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: