کد خبر: ۹۵۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
تعداد بازدید: ۳۸۱
اغذیه‌فروشی در تایوان در منوی خود، بخشی با نام غذاهای عجیب و غریب دارد که یکی از این غذاها «خوراک قورباغه درسته با پوست» است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، اغذیه‌فروشی در تایوان در منوی خود، بخشی با نام غذاهای عجیب و غریب دارد که یکی از این غذاها «خوراک قورباغه درسته با پوست» است.

نادیا زکالوند: اخیر ویدیویی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک دست به دست می‌شود که در آن یکی از عجیب‌ترین غذاهای رستورانی در تایوان را نشان می‌دهد. این رستوران، تصویر غذاهای عجیب و غریب خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار داده است و به افرادی که عاشق ماجراجویی غذایی هستند، پیشنهاد می‌دهد این خوراک قورباغه را در رستوران‌شان امتحان کنند.

این قورباغه نگون‌بخت، سالم و درسته و با پوست، پخته شده و هر ظرف خوراک از آن با قیمت ۸ دلار به مشتری فروخته می‌شود. البته این رستوران گزینه‌ای هم برای افرادی که فقط می‌خواهند از این خوراک عجیب، عکس بگیرند گذاشته است. این افراد می‌توانند با پرداخت فقط ۳/۲۰ دلار، از این خوراک عکس بگیرند.

خوراک قورباغه با پوست، در منوی رستوران تایوانی/ عکس

این قورباغه که تصویر آن را می‌بینید، ۲۰۰ گرم وزن دارد و یکی از عجیب‌ترین غذاهای این رستوران تایوانی است.

منبع:

odditycentral

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: