کد خبر: ۹۵۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۴۴۸
اسماعیلی گفت: هیچ مشکلی در زمینه برپایی برنامه‌های فرهنگی هنری وجود ندارد. الحمدلله در همین بهار که به پایان رسیدیم پر رونق ترین بهار تمام سال‌های اخیر را در حوزه فرهنگ و هنر داشتیم.

وزیر ارشاد: هیچ مشکلی در زمینه برپایی برنامه‌های فرهنگی و هنری وجود نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، جواد اوجی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری گفت: ما در هماهنگی کامل با وزارت محترم کشور و سایر دستگاه‌ها هستیم.

وی افزود: آقای مخبر یکشنبه در دولت دستور داد همه دستگاه‌ها از مجوزهایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌کند، تبعیت کنند. اگر اشکالی هم وجود داشته باشد به همکاران ما منتقل می‌شود و از طریق آن‌ها این تغییر اعمال می‌شود.

وزیر ارشاد تاکید کرد: هیچ مشکلی در زمینه برپایی برنامه‌های فرهنگی هنری وجود ندارد. الحمدلله در همین بهار که به پایان رسیدیم پر رونق ترین بهار تمام سال‌های اخیر را در حوزه فرهنگ و هنر داشتیم.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره چرایی عدم برگزاری کنسرت در سالت وزارت کشور عنوان کرد: سالن وزارت کشور مشکلاتی داشت که آن مشکلات برطرف شده و قرار شد به محض اینکه مشکلات آن‌ها حل شد، جبرانی برنامه‌های قبلی را هم برگزار کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: