کد خبر: ۹۵۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۲۵۳
یک مرد استرالیایی در سرویس بهداشتی خانه خود با یک مار پیتون ۳ متری مواجه شد و به شدت ترسید.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، یک مرد استرالیایی در سرویس بهداشتی خانه خود با یک مار پیتون ۳ متری مواجه شد و به شدت ترسید.

الهه جعفرزاده: به گفته یکی از کارمندان شرکت هادسون که مارهای مزاحم را شکار می‌کنند (Hudson Snake Catching)، اخیراً یکی از شهروندان با شرکت آنها تماس گرفت و گفت که یک مار بزرگ را در حمام دیده و درخواست کمک دارد. این شهروند استرالیایی، به محض ورود به سرویس بهداشتی منزل خود، با این صحنه مواجه شده و به شدت ترسیده بود.

جا خوش کردن یک مار پیتون روی دوش حمام/ عکس

این شرکت که در زمینه شکار و گرفتن مارها فعالیت می‌کند، پس از حضور در صحنه حادثه، عکس‌هایی از این اتفاق را در فیس‌بوک منتشر کرد؛ در فیلم و تصاویر منتشرشده، یک مار پیتون بزرگ روی جدار شیشه‌ای و دوش حمام مشاهده می‌شود که در حال حرکت است.

عملیات مارگیری با موفقیت انجام شد و مار در کیسه مخصوصی قرار گرفت تا اقدامات لازم را برای انتقال ایمن این جانور به طبیعت انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: