کد خبر: ۹۵۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۳
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد که موضوع صفرشدن نرخ مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی را در جلسه سران قوا دنبال می‌کنم که در حال حاضر این نرخ یک درصد است.

قالیباف: صفرشدن نرخ مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی را در جلسه سران قوا دنبال می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه 29 خرداد) مجلس شورای اسلامی و بعد از بررسی سومین گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد بررسی عملکرد دستگاههای اجرایی در دو حوزه واردات و ترخیص تجهیزات پزشکی و مدیریت بازار دارویی کشور در جمع بندی گفت: بحث سلامت مهم است جدا از مشکلات در حوزه هزینه و دغدغه تامین کالا، ما در دولت و مجلس شورای اسلامی باید به نارضایتی مردم در حوزه سلامت توجه کنیم فشار روانی روی مردم در حوزه سلامت وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: