کد خبر: ۹۵۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
تعداد بازدید: ۱۱۸
کاظم دلخوش اباتری با تاکید بر اینکه زندگی مردم باید بیشتر از پیشرفت‌های صنعت هسته‌ای برخوردار شود، گفت: امروز شاهد استفاده از این صنعت در حوزه‌های مختلف هستیم که البته با تلاش دانشمندان باید شاهد پیشرفت‌ بیشتر در این حوزه باشیم.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس: زندگی مردم باید بیشتر از پیشرفت‌های صنعت هسته‌ای برخوردار شودبه گزارش خبرداغ ، سید کاظم دلخوش اباتری، سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و خواسته ملت ایران، امروز ما در حوزه صنعت هسته‌ای به پیشرفت‌های خوبی رسیده‌ایم.

وی افزود: مردم و رهبر انقلاب همواره بر استفاده صلح آمیز از صنعت هسته‌ای تأکید داشته و دارند و عدم ساخت سلاح هسته‌ای در ایران نه به خاطر فشار غربی‌ها، بلکه به خاطر عدم اعتقاد ما از نظر شرعی به ساخت این نوع سلاح‌هاست.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ما امروز به پیشرفت‌های خوبی در حوزه صنعت هسته‌ای دست پیدا کرده‌ایم، اظهار داشت: مجلس به وظایف خود در حوزه نظارتی چه در حوزه قانون‌گذاری و چه در حوزه نظارت بر اجرای قانون، در بحث انرژی هسته‌ای عمل می‌کند و ما در مجلس بر اجرای مر قانون در همه حوزه‌ها و از جمله حوزه مسائل هسته‌ای تأکید داریم.

دلخوش خاطرنشان کرد: با تلاش دانشمندان هسته‌ای کشور، امروز ما شاهد استفاده از این صنعت در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی، رادیودارو، تولید برق و... در کشورمان هستیم که البته باید شاهد پیشرفت‌ بیشتر در این حوزه باشیم تا مردم بیش از پیش استفاده از صنعت هسته‌ای را در زندگی روزمره‌شان لمس کنند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: