کد خبر: ۹۵۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۳۶۷
دعوت شدن به عروسی و دادن هدیه، پیچیدگی‌های زیادی دارد اما این اصل تقریبا در همه جا رعایت می‌شود که از کسانی که به عروسی دعوت نشده‌‌اند انتظار هدیه هم نمی‌رود.

همه جا از درخواست بی‌شرمانه این زن و شوهر حرف می‌زنند!به گزارش خبرداغ به نقل از همشهری: دعوت شدن به عروسی و دادن هدیه، پیچیدگی‌های زیادی دارد اما این اصل تقریبا در همه جا رعایت می‌شود که از کسانی که به عروسی دعوت نشده‌‌اند انتظار هدیه هم نمی‌رود. یک زوج در انگلیس اما نه‌تنها برخی از دوستانشان را به عروسی دعوت نکرده‌اند که از همه آنها خواسته‌اند ۲۵۰پوند پول هم هدیه بدهند. این ماجرا چنان عجیب است و سر و صدا به پا کرده که خبرش به رسانه‌ها هم رسیده است. 

 
 

ماجرا وقتی رسانه‌ای شد که یک زن گفت، یکی از همکلاسی‌هایش در مدرسه که بیش از ۱۰ سال او را ندیده، در فیسبوک به او پیام داده و گفته بود که دارد عروسی می‌کند. این زن ابتدا فکر کرده این پیام یک دعوتنامه است اما در ادامه متوجه شده خبری از دعوت نیست و ارسال‌کننده پیام، درخواست کرده که این خانم به «کارزار مالی ‌ماه عسل» عروس و داماد کمک کند و مبلغ پیشنهادی هم ۲۵۰پوند بوده است. این ماجرا، حسابی سر و صدا به پا کرده و در شبکه‌های اجتماعی به آن پرداخته شده است. مردم از این اینکه این عروس و داماد «حریص» دوستانشان را دعوت نکرده اما در عین حال از آنها درخواست هدیه کرده‌اند به‌شدت منزجر شده و به آنها حمله کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: