کد خبر: ۹۵۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۲۹
جانشین انتظامی مازندران، از اجرای طرح پاک‌سازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان ساری خبر داد و گفت: در راستای ایمن‌سازی بستر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، ماموران انتظامی شهرستان ساری طرح ۷۲ ساعته ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها دریا را در دستور کار قرار دادند. وی گفت: در اجرای این طرح که با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های انتظامی در پارک و تفرجگاه عملیاتی شد، ۱۰ سارق، ۸ معتاد متجاهر و فروشنده موادمخدر، ۹ نفر از اراذل و اوباش دستگیر ۱۸ خودرو، ۹ موتورسیکلت توقیف و برای ۲۶۵ مورد بدحجابی و سگ‌گردانی تذکرات لازم داده شده است.

اجرای طرح «پاک‌سازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های ساری» / پلیس: به ۲۶۵ مورد بدحجابی و سگ‌گردانی تذکرات لازم داده شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: جانشین انتظامی مازندران، از اجرای طرح پاک‌سازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان ساری خبر داد و گفت: در راستای ایمن‌سازی بستر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، ماموران انتظامی شهرستان ساری طرح ۷۲ ساعته ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها دریا را در دستور کار قرار دادند.

سیدموسی حسینی از اجرای طرح پاک‌سازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان ساری خبر داد و اظهار کرد: در راستای ایمن‌سازی بستر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، ماموران انتظامی شهرستان ساری طرح ۷۲ ساعته ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها دریا را  در دستور کار قرار دادند. 

وی گفت: در اجرای این طرح که با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های انتظامی در پارک و تفرجگاه عملیاتی شد، ۱۰ سارق، ۸ معتاد متجاهر و فروشنده موادمخدر، ۹ نفر از اراذل و اوباش دستگیر ۱۸ خودرو، ۹ موتورسیکلت توقیف و برای ۲۶۵ مورد بدحجابی و سگ‌گردانی تذکرات لازم داده شده است.
 
جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: کسانی که در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، خرید و فروش مواد مخدر و بدحجابی می‌کنند، با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد.
 

حسینی با بیان اینکه تامین امنیت شهروندان به‌ویژه در اماکن تفریحی جزء خطوط قرمز پلیس است، از شهروندان و خانواده‌ها درخواست کرد، هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا اقدام لازم در این زمینه صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: