کد خبر: ۹۵۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
تعداد بازدید: ۴۷۶
رئیس هیئت نجات غریق مازندران گفت: با کشف جسد یک تبعه خارجی جسد برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی سپرده شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: رئیس هیئت نجات غریق مازندران گفت: با کشف جسد یک تبعه خارجی جسد برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی سپرده شد.

نقی کریمیان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۱:۳۰ امروز  جسد یک مرد ناشناس در سواحل بابلسر در پارکینگ شماره ۹ کشف شد.

 

کشف جسد یک تبعه هندی در ساحل بابلسر

 

وی با بیان اینکه جسد با لباس کامل و با کفش، کشف شده است، افزود: بررسی‌های انجام گرفته تیم‌های امدادی نشان می‌دهد غرق‌شدگی عامل اصلی مرگ این جسد نیست‌.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ضربه به سر مقتول قابل رویت بود، تصریح کرد:  ‌به احتمال زیاد این فرد مورد ضرب و شتم قرار گرفته و سپس در دریا رها شده است.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی  مازندران با بیان اینکه این جسد از اتباع خارجی و به احتمال زیاد هندی است، خاطرنشان کرد: در لحظه کشف جسد عوامل امدادی و نجات غریق سریعا به محل اعزام شدند و سپس نیروی انتظامی نیز بلافاصله در جریان قرار گرفت.

کریمیان تاکید کرد: برای بررسی‌های بیشتر جسد در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: