کد خبر: ۹۵۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید: ۴۶۶
مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت، تمام توان خود را برای پرسپولیس گذاشته و با این تیم به قهرمانی و تیم ملی کشورش رسیده است.

واکنش یک پرسپولیسی پس از دعوت به تیم ملی؛ همه چیز در این فصل خارق‌العاده پیش رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ گئورگی گولسیانی در پی دعوت به تیم ملی کشورش در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: دیگر بهتر از این امکان نداشت. همه چیز در این فصل به شکلی خارق‌العاده پیش رفت. انتخاب پرسپولیس یک انتخاب عالی بود و حالا به تیم ملی کشورم دعوت شده‌ام.

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شش سال قبل به اردوی تیم ملی کشورم دعوت شده بودم، ولی فرصت بازی پیدا نکردم. حالا بعد از فصلی عالی در پرسپولیس و گرفتن جام‌های قهرمانی، شانس بازی در تیم ملی را به دست آوردم.

وی درباره دعوت شدن به تیم ملی کشورش، در 32 سالگی خاطرنشان کرد: پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر فوتبالیستی یک افتخار است. ما در پرسپولیس فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. من هم سعی کردم بهترین بازی‌های خود را برای پرسپولیس انجام بدهم تا همه با هم به قهرمانی برسیم و آن را تقدیم هواداران کنیم. حالا پرسپولیس این فرصت را به من داد تا به تیم ملی بروم و تلاش خواهم کرد با بهترین عملکرد، بازیکن مؤثری برای تیم کشورم باشم.

براساس این گزارش، ویلی سانیول بازیکن پیشین بایرن مونیخ که در سال‌های گذشته صحبت از حضور او در ایران به‌عنوان سرمربی تیم ملی در رسانه‌ها مطرح شده بود، سرمربی کنونی تیم ملی گرجستان است که در طول فصل گذشته با زیر نظر گرفتن لژیونرهای فوتبال این کشور و در پی قهرمانی دوگانه گولسیانی با پرسپولیس، وی را به تیم ملی فراخواند. این تیم خود را برای بازی برابر قبرس و اسکاتلند در فیفادی آماده می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: