کد خبر: ۹۵۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۳۸۶
رئیس فراکسیون حج مجلس گفت: برای از سرگیری عمره مفرده پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته و در آینده‌ای نزدیک شاهد اعزام زائران به حج عمره خواهیم بود.

رئیس فراکسیون حج مجلس: برای از سرگیری عمره مفرده پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته استبه گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه رئیس فراکسیون حج مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  فارس گفت: برای از سرگیری عمره مفرده پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته و ما در آینده‌ای نزدیک شاهد اعزام زائران به حج عمره خواهیم بود.

وی افزود: اعزام زائران به حج عمره به تقویت هرچه بیشتر روابط ایران و عربستان بستگی دارد تا در حوزه‌های مختلف مشاهده گسترش روابط بین دو کشور باشیم.

رئیس فراکسیون حج مجلس اظهار داشت: ما در حج تمتع امسال شاهد حرکتی تحول‌آفرین خواهیم بود که در سایه گرمی روابط دو کشور ایران و عربستان این تحول صورت می‌گیرد.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: بنا داریم تا با حضور رئیس سازمان حج و زیارت، جلسه‌ای را در فراکسیون برگزار کنیم و رئیس سازمان حج گزارشی را از برنامه‌های این سازمان به اعضای فراکسیون ارائه کند که رئیس سازمان هم برای این منظور اعلام آمادگی کرده، اما به خاطر اینکه در زمان حج تمتع و حجم بالای کار سازمان حج به سر می‌بریم، بعد از زمان حج تمتع این جلسه را در فراکسیون برگزار خواهیم کرد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: