کد خبر: ۹۵۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
تعداد بازدید: ۳۷۹
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای کشور در روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، ارتفاعات زاگرس مرکزی، برخی نقاط استان‌های یزد، اصفهان، فارس، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: حاکمیت این وضعیت تا روز یکشنبه (۱۴ خرداد) در برخی نقاط خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا امروز (۱۳ خرداد) شدت بارش‌ها در جنوب شرق فارس، مناطق مرکزی و ارتفاعات کرمان، شمال و غرب هرمزگان و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی پنج روز آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل و تا یکشنبه در استان خوزستان در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. از سوی دیگر خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان امروز مواج هستند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۱۴ خرداد ) صاف، در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه ( ۱۵ خرداد) صاف، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ خرداد) اهواز با دمای ۴۴ و ۴۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهر کرد با دمای ۸ و ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: