کد خبر: ۹۵۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۳۱۷
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری ۸ نفر از قاچاقچیان ارز خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دلار و ارزهای خارجی دیگر از قاچاقچیان کشف شد.
دستگیری ۸ قاچاقچی ارز در فرودگاه‌های کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از مهر : فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری ۸ نفر از قاچاقچیان ارز خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دلار و ارزهای خارجی دیگر از قاچاقچیان کشف شد.

سردار محسن عقیلی افزود: در هفته گذشته ۸ نفر از قاچاقچیان ارز در حال خروج از کشور در فرودگاه‌های بین‌المللی حضرت امام (ره)، شیراز و گرگان، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۲۰۰ هزار دلار و ارزهای خارجی دیگر از قاچاقچیان کشف شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ارزهای مکشوفه را ۱۶۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سردار عقیلی گفت: متهمان به همراه پرونده قضائی به تعزیرات حکومتی تحویل داده شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: