کد خبر: ۹۵۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
تعداد بازدید: ۴۳۳
کارشناس داوری گفت: در دربی 101 دو پنالتی مسلم برای هر دو تیم اتفاق افتاد که داوران آنها را ندیدند.
پرسپولیس و استقلال یک پنالتی از دربی طلبکار شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : کارشناس داوری گفت: در دربی 101 دو پنالتی مسلم برای هر دو تیم اتفاق افتاد که داوران آنها را ندیدند.

در مورد قضاوت نیمه دوم دربی 101 اظهار داشت: ابتدا این را باید بگویم که در نیمه اول در یک صحنه وقتی مدافع استقلال در محوطه جریمه پرسپولیس توپ را زد خطای هند بازیکن پرسپولیس مسلم بود اما داور آن را ندید.

* استقلال و پرسپولیس هرکدام یک پنالتی طبلکارند

وی افزود: در نیمه دوم دقیقه 63 مهدی قائدی در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد اما تصمیم داور بر نگرفتن پنالتی درست بود چون اتفاقی نیفتاد. در وقت‌های اضافه معمول بازی عیسی آل‌کثیر توسط مدافع پرسپولیس سرنگون شد که در آن صحنه داور باید پنالتی اعلام می‌کرد که این اتفاق نیفتاد و می‌توان گفت که هر دو داور یک پنالتی را نگرفتند.

* خورشیدی از لحاظ بدنی آماده نبود

کارشناس داوری در مورد اینکه اشکان خورشیدی در اواخر بازی مصدوم شد و نتوانست به قضاوت ادامه دهد، عنوان کرد: طبیعتاً خورشیدی از لحاظ جسمانی نسبت به سایر داورها که مدعی قضاوت برای این بازی بودند ناآماده‌تر بود. طبیعتاً دربی بازی بزرگی است و از لحاظ فشارهای روحی و روانی روی داوران تأثیر می‌گذارد. البته به نظر من کمیته داوران می‌خواست با انتخاب خورشیدی بازی را مدیریت کند اما این را باید در نظر گرفت که از لحاظ فیزیکی یک داور باید کاملاً آماده باشد.

* ساپینتو برای فصل بعد باید چند جلسه محروم شود

سلیمانی در خصوص اخراج ساپینتو گفت: این اخراج کاملاً درست بود. به نظر من با رفتارهایی که از سرمربی پرتغالی استقلال دیدیم کمیته انضباطی برای فصل بعد حتماً باید چند جلسه این مربی را محروم کند.

* خطای مدافع پرسپولیس قبل از گل استقلال درست بود

وی در مورد خطایی که قبل از گل استقلال گرفته شد، اظهار داشت: این خطا کاملاً درست بود و مدافع پرسپولیس روی بدن بازیکن استقلال دست گذاشت و او را سرنگون کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: