کد خبر: ۹۵۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۳۷۰
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در سال ۱۴۰۰ میزان سرانه درمان ۱۷۴ هزار تومان بوده است که این عدد اکنون سه برابر شده و امید است با کنترل تورم و جلوگیری از رشد قیمت ها در حوزه درمان و دارو تا آخر سال کافی باشد.

قاضی زاده هاشمی: سرانه درمان جانبازان در بودجه امسال ۵۷۰ هزار تومان استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس،  سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز (چهارشنبه دهم خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره توییت اخیر یکی از فرزندان شهدای مطرح کشور اظهار داشت: پدران اینها افرادی بودند که در راه انقلاب و مکتب امام (ره) به شهادت رسیدند و ممکن است فرزندان آنها دچار مشکلاتی شده باشند در همه گروه های جامعه هم اینگونه است، در این خانواده هم معدود و اندک وجود دارد.

وی امروز برای هزینه های درمان جانبازان نیز خبر خوشی داشت و اظهار کرد: تورم بخش بهداشت و درمان از متوسط تورم جلوتر است حال آنکه سرانه درمان در بودجه امسال ۵۷۰ هزار تومان دیده شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ میزان سرانه درمان ۱۷۴ هزار تومان بوده است که این عدد اکنون سه برابر شده و امید است با کنترل تورم و جلوگیری از رشد قیمت ها در حوزه درمان و دارو تا آخر سال کافی باشد.

قاضی زاده هاشمی یادآورشد: برای نیازهای فروردین ماه اگر این عدد باقی بماند، تا پایان سال کافی است اما ما نگران افزایش قیمت ها هستیم و امید است شرمنده خانواده بزرگ جانبازان نشویم.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: