کد خبر: ۹۵۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۲۳۹
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از بازداشت شهردار و چند مدیر شهرداری مریوان با اتهام ارتشاء و تحصیل مال نامشروع خبر داد.

شهردار این شهر بازداشت شدند/ جزئیاتبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم نوشت: رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از بازداشت شهردار و چند مدیر شهرداری مریوان با اتهام ارتشاء و تحصیل مال نامشروع خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی از بازداشت مدیران شهرداری مریوان خبر داد.

حسینی اتهام این افراد را ارتشاء و تحصیل مال نامشروع اعلام کرد و گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کردستان و دستورات مقامات قضایی دادسرای عمومی و انقلاب مریوان و تشکیل پرونده قضایی، مسئولان شهرداری شهرستان مریوان صبح امروز بازداشت شدند.

وی افزود: طبق تحقیقات صورت گرفته تاکنون، این افراد مبالغی را از اشخاصی که دارای ساخت و ساز غیرمجاز و بدون پروانه در سطح شهر و یا تغییرکاربری غیرمجاز در حریم شهر بودند دریافت کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: همچنین در پرونده‌های تخلفات ساخت و ساز مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، به صورت مستقیم و یا با واسطه در قالب پول نقد دریافت می‌کردند.

حسینی تصریح کرد: این پرونده در مرحله تکمیل تحقیقات است و با شناسایی افراد و متهمین مرتبط، نتایج به اطلاع مردم خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: