کد خبر: ۹۵۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
تعداد بازدید: ۲۱۳
اخیرا پلیس مردی را دستگیر کرده است که کفش‌های شخصیت «جودی گارلند» در جادوگر شهر اُز را دزدیده بود. دختری با کفش‌های قرمز رنگی که پا به سرزمین بندگان گذاشت.

دزدی کفش‌های ۳.۵ میلیون دلاری دختر جادوگر شهر اُزبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، اخیرا پلیس مردی را دستگیر کرده است که کفش‌های شخصیت «جودی گارلند» در جادوگر شهر اُز را دزدیده بود. دختری با کفش‌های قرمز رنگی که پا به سرزمین بندگان گذاشت.

 
 

مردی در داکوتای شمالی به اتهام سرقت یک جفت کفش قرمز یاقوتی، که جودی گارلند بازیگر نقش دختر فیلم «جادوگر شهر اُز»، آن را در فیلم پوشیده بود، محکوم شد. این کفش‌ها سال ۲۰۰۵ از موزه‌ای در مینه‌سوتا به سرقت رفته بود و پلیس «اف‌بی‌آی» سال ۲۰۱۹ توانست این کفش را بازیابد اما تا این لحظه موفق به دستگیری دزد آن نشده بود.

 

دزدی کفش‌های ۳.۵ میلیون دلاری دختر جادوگر شهر اُز

 
 

«تری مارتین»، مردی است که چند روز گذشته به جرم سرقت اثر هنری دستگیر و محکوم شد. بنابه گزارش خبرنگار روزنامه مینه‌آ پولیس استار-تریبیون، این مرد اکنون ۷۶ ساله است.

جنی هیتز، مدیر اجرایی موزه مینه‌سوتا، از اینکه سارق، آنقدر به آنها نزدیک بوده، تعجب کرده است و گفت که هیچ یک از کارکنان موزه او را نمی شناسند.

جودی گارلند وقتی سال ۱۹۳۹ در فیلم جادوگر شهر اُز بازی می‌کرد، چند جفت از کفش‌های قرمز یاقوتی داشت که اکنون ۴ جفت از آنها باقی مانده است.

دزدی کفش‌های ۳.۵ میلیون دلاری دختر جادوگر شهر اُز

این کفش موقع سرقت در سال ۲۰۰۵، یک میلیون دلار ارزش داشت اما ارزش فعلی آن حدود ۳.۵ میلیون دلار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: