کد خبر: ۹۵۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
تعداد بازدید: ۲۰۰
دختر ۱۳ ساله اهل فلوریدا، وقتی در ساحل قدم می‌زد، مورد حمله یک کوسه قرار گرفت و مجبور به مبارزه با این حیوان شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، نادیا زکالوند: یک دختر ۱۳ ساله وقتی در ساحل شهر فورت‌پیرس فلوریدا قدم می‌زد، مورد حمله یک کوسه قرار گرفت و شجاعانه با کوسه جنگید و خود را نجات داد. کوسه چند قسمت از بدن این دختر، از جمله شکم، دست،‌ انگشت و زانوی او را گاز گرفته و زخمی کرده بود.

الا رید (Ella Reed)، در آب‌های کنار ساحل قدم می‌زد که با یک کوسه، البته به‌گفته الا، گاوکوسه، رودررو شد. الا می‌گوید، «در ساحل قدم می‌زدم که صدای سنگین تنفسی را شنیدم و قبل از اینکه واقعا بفهمم چه اتفاقی افتاده، کوسه‌ای خودش را روی شکمم انداخت. کوسه آنقدر سنگین بود که نمی‌توانستم به‌راحتی نفس بکشم.»

کوسه ابتدا شکم الا را گاز می‌گیرد که الا با تمام قوا دستش را جلوی شکمش می‌برد که این بار کوسه دست او و پایش را گاز می‌گیرد. الا سپس با دست دیگرش به صورت و دماغ کوسه ضربه می‌زند و با تلاش بسیار از آب بیرون می‌پرد و خود را نجات می‌دهد.

این دختر ۱۳ ساله توانست کوسه را شکست بدهد/ عکس

او بعد از این اتفاق با مادرش تماس می‌گیرد و می‌گوید که چه اتفاقی برایش افتاده است. مادر الا، ابتدا تصور می‌کند او دارد شوخی می‌کند و بعد زخم‌های الا را که می‌بیند، او را به سرعت به اورژانس بیمارستان می‌رساند. ۵ تا بخیه روی شکم و ۱۴ تا بخیه روی دست و پاهای الا می‌خورد.

مادر الا می‌گوید، این حادثه باعث نشده که او دوباره به ساحل نرود و اینکه الا به جای زخم‌هایش افتخار هم می‌کند.

منبع:

nbcnews

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: