کد خبر: ۹۵۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۳۱۹
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به سکوت مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در قبال حمله تروریستی در سراوان توییتی منتشر کرد.

کنعانی: چرا از مدعیان حقوق بشر خبری نیست؟!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ناصر کنعانی در توییتی نوشت: به روح آسمانی ۵ جوان شهید وطن، فدائیان امنیت مردم و مدافعان مرزهای میهن ادای احترام می‌کنم. ایران سالهاست که با فداکاری سرداران و سربازان میهن، با تروریسم و قاچاق مواد مخدر در نبرد است. چرا از مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم و"پیام متحد" سفرای اروپایی در تهران خبری نیست؟!

به گزارش ایسنا، در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شنبه شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه سر" هنگ مرزی سراوان روبه رو شدند که در این درگیری متاسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: