کد خبر: ۹۵۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۲۳۱
«دو زن» عنوان فیلم کوتاهی به کارگردانی سولماز مقرب‌پور است که با نگاهی متفاوت به مساله رحم اجازه‌ای، مِهر گم شده مادرانه را به تصویر کشیده است.
مِهر گم‌شده مادرانه در «دو زن»به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : «دو زن» عنوان فیلم کوتاهی به کارگردانی سولماز مقرب‌پور است که با نگاهی متفاوت به مساله رحم اجازه‌ای، مِهر گم شده مادرانه را به تصویر کشیده است.

فیلم کوتاه «دو زن» به کارگردانی سولماز مقرب‌پور پس از پایان فیلمبرداری وارد مرحله تدوین شد. این فیلم نگاهی متفاوت به معضل رحم اجاره ای دارد.

این فیلم روایت‌گر مادرانی است که به دلیل ناتوانی در بارداری، به رحم اجاره‌ای متوسل می‌شوند؛ مهر گم شده مادرانه، تصویری است تلخ که به قلم منصور غلامی در دو زن به آن پرداخته شده است. این نخستین تجربه کارگردانی مقرب‌پور است.

عوامل این فیلم شامل دستیار یک کارگردان و مدیر برنامه ریزی: مهسا مولائیان، نویسنده: منصور غلامی، مدیر تصویربرداری: سعید امیری، تدوین: فرید نوائی، صدابردار: یوسف طرهانی، طراح گریم: فاطمه خلجی و سعید اصفهانی به عنوان مشاور پروژه است.

در دو زن، پوران گنجی، نسرین سزاوار، حسین رشیدی، مائده موسی‌پور و زهرا امیدی ایفای نقش می‌کنند.

فیلمبرداری دو زن در تهران انجام شده است و نگاهی متفاوت به مساله فرزندان و مادرانی دارد که به واسطه رحم اجاره‌ای تلاش دارند مهر مادر و فرزندی را تجربه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: