کد خبر: ۹۵۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
تعداد بازدید: ۲۰۹
محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با تسنیم مواردی را مطرح کرده است.

کنایه وزارت ارشاد به بابک جهانبخش و سیروان خسرویبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مواردی را مطرح کرده است.

او درباره آغاز به کار تئاتر و موسیقی در کشور گفته: «ما کار خودمان را انجام می‌دهیم چون معتقدیم به کاری که می‌کنیم؛ زیرا می‌گوییم تئاتر برای همه هنرمندان کشور است نه قشر خاص. معتقدیم که هرکسی کار تئاتر می‌کند محترم است و اینکه بخواهیم برای کسی رانت ایجاد کنیم یک سفره خاص پهن کنیم غیر از این است. قطار هنر ممکلت را نمی‌توان متوقف کرد، هرکسی رسید سوار شد و هرکسی نرسید این قطار می‌رود؛ این قطار متوقف نیست. به اجراهای تئاتر و موسیقی در همین ماه‌ها و ماه‌های آینده نگاه کنیم، می‌بینیم کسانی بودند که می‌گفتند از موسیقی بروم بیرون و خوانندگی نکنم، در این کشور دیگر کار اجرا نمی‌کنم، بعد همین فرد تا الان چند سانس کنسرت اجرا کرده است! اینها معنی دارد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: