کد خبر: ۹۵۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۴۰
وحید امیری در بازی با گل‌گهر نیز نقش کاپیتانی را ایفا خواهد کرد.

رونمایی از کاپیتان پرسپولیس در بازی قهرمانیبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ وحید امیری با وجود غیبت در بازیهای دور رفت به دلیل عمل جراحی، حالا به چهره ثابت تیم یحیی گل‌محمدی تبدیل شده و نقشی موثر در خط حمله این تیم ایفا می‌کند. امیری به عنوان زوج مهاجم نوک در خط حمله وارد زمین می‌شود اما در سیستم شناور پرسپولیس به عقب برمی‌گردد و توانایی خود در مرکز زمین و کناره را هم به رخ می‌کشد.

نکته جالب اینکه احتمالا برای بازی با نساجی نیز یحیی کمال و عالیشاه را روی نیمکت خواهد نشاند تا وحید امیری جلوتر از سایرین و با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شود. او در سال جدید تنها کاپیتان پرسپولیس بوده و به عنوان مسن‌ترین بازیکن این تیم، وظیفه رهبری را برای قرمزها ایفا کرده است.

البته به نظر نمی‌رسد تا پایان بازی امیری کاپیتان پرسپولیس باشد و احتمالا در دقایق پایانی و به فراخور نتیجه بازی، کمال یا عالیشاه بازوبند را از او خواهند گرفت و در جشن قهرمانی احتمالی نیز زودتر از وحید جام را لمس خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: