کد خبر: ۹۵۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۷
خلبان جوانی که با شوخ‌طبعی‌هایش سعی دارد به مسافرانش در پرواز خوش بگذرد، توجه افراد بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل ازخبرآنلاین، خلبان جوانی که با شوخ‌طبعی‌هایش سعی دارد به مسافرانش در پرواز خوش بگذرد، توجه افراد بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرد.

نادیا زکالوند: سال گذشته، «موهیت تئوتیا»،‌ خلبان خطوط هوایی «اسپایس‌جت» در هند، با شوخ‌طبعی خلاقانه خود، دل مسافرانش را به دست آورد. او تمام اعلان‌های در هواپیما را به سبک شاعران هندی انجام داد و موجب خنده و شادی مسافران خود شد.

خلبان شوخ‌طبع هندی/ عکس

اکنون هم در ویدیوی دیگری که از پرواز تازه این خلبان -به مقصد بانکوک- بیرون آمده است،‌ او پیش از حرکت هواپیما، با مسافران خود صحبت می‌کند و هشدارهای لازم را می‌دهد. او ابتدا به مسافرانش می‌گوید، «وقتی مسافرانم خوشحال‌اند، من هم شاد می‌شوم.» سپس با شوخ‌طبعی خاص خودش ادامه می‌دهد، «لطفا هیچ نوع دخانیاتی موقع پرواز مصرف نکنید، پنجره‌ها را نمی‌توان باز کرد. درضمن آقایان مسافر نصیحت دوستانه‌ام را قبول کنند، اگر می‌خواهید به همسران‌تان دروغ بگویید که به بانکوک سفر نکرده‌اید، حتما و حتما منتظر عواقب آن باشید. تجربه این را ثابت کرده است.»

این خلبان جوان، سپس با حالت شعرگونه، اعلان‌های بعدی پرواز را انجام می‌دهد و این کار باعث خنده و تشویق‌های مسافران می‌شود.

خلبان شوخ‌طبع هندی/ عکس

ویدیوی این خلبان که در شبکه اجتماعی اینستاگرام گذاشته شده است، حدود ۱۵۰هزار نفر بازدید و تا ۴۵۰ نظر داشته است.

برخی از کاربران معتقد بودند، این رفتار خلبان بسیار عالی است و می‌تواند مثبت‌اندیشی را به مسافران منتقل کند. حتی برخی از مسافران که از پرواز می‌ترسیدند گفتند، این شوخ‌طبعی‌های خلبان، ترس و نگرانی را از آنها دور کرده بوده است.

منبع:

ndtv

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: