کد خبر: ۹۵۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
تعداد بازدید: ۱۶۰
به‌تازگی در هلند، پلیس مردی را دستگیر کرده که جنازه پدر خود را در فریزر گذاشته بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرانلاین، به‌تازگی در هلند، پلیس مردی را دستگیر کرده که جنازه پدر خود را در فریزر گذاشته بود.

نادیا زکالوند: پلیس شهر لندگراف در هلند، به دنبال گزارشی که از پزشک خانوادگی پیرمردی ۱۰۱ ساله بابت سلامتی او دریافت کرده بود، به محل زندگی او رفت و پس از تفتیش منزل او که همراه با پسرش در آنجا زندگی می‌کرد، جسد پیرمرد را در فریزر خانه پیدا کرد.

نگهداری جنازه پدر در فریزر

بنابه گفته رسانه‌های خبری هلند، پسر ۸۲ ساله این پیرمرد به افسران پلیس گفته بود، او نمی‌توانسته بدون پدرش زندگی کند و دلش برای او تنگ می‌شده است.

پسر این مرد مدعی شد وقتی ۱۸ ماه قبل، پدرش به مرگ طبیعی فوت کرد، او نتوانست از پدرش دل بکند و جنازه او را در فریزر گذاشت تا هر وقت که می‌خواهد بتواند با او صحبت کند.

پلیس برای اطمینان از صحت حرف‌های پسر و اینکه قتلی در کار نبوده باشد، در حال بررسی خانه و شرایط موجود در آن است.

مقامات اداره پلیس،‌ بعد از بازدید خانه، آن را واقعا «بهم‌ریخته» یافتند و به این فرد یک هفته فرصت دادند تا خانه را تمیز و مرتب کند.

منبع:

sky

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: